نکته نظرات فرمانده بسیج کارکنان واحد به مناسبت هفته بسیج

۰۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۲۴۹
تعداد بازدید:۱۳۴۲

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی ،مصاحبه ای از سوی اداره روابط عمومی واحد ، با  فرمانده بسیج کارکنان واحد تهران غرب صورت گرفت .

ابوذر کاظمی دکترای زبان و ادبیات عربی از دانشگاه آزد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و  فرمانده بسیج کارکنان واحد  که در کارنامه شغلی خود عناوین مسئول گزینش و دبیر ستاد شاهد و ایثارگران واحد تهران غرب ، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت بسیج کارکنان واحد و مدیر شعبه علمی پژوهشی حوزه مقاومت بسیج 271 عماریاسررا دارد ، پس از گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری  گفت :

 ریشه کنی گروه تکفیری ،سعودی، صهیونیستی و آمریکائی داعش بدست نیروهای مقاومت، حشد الشعبی ، بسیج و ...  همه تحت یک پرچم ، یک ولایت، یک هدف صورت گرفت. این وحدت، ثمره ی همان فرمان تاریخی امام(ره) بود و امروز همه ی ما باید قدر شناس این اتحاد و امنیت و قدرت باشیم. ویاد تمامی شهداء مخصوصاً شهدای مدافع حرم که جایشان در این پیروزی خالیست  را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنا فداه یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است شاید یکی از دلایل نامگذاری این هفته به نامه بسیج یادآوری رشادت ها ، ایثار و از خود گذشتگی آنانی است که با خون خود این شجره سترگ را در این انقلاب  آن  به آن آبیاری کرده اند تا امروز ما از ثمره این درخت که همانا امنیت و قدرت می باشد بهره مند شویم. امروزه فرهنگ بسیجی نه تنها در ایران بلکه در کشور های همسایه مثل عراق ، سوریه ، لبنان ، فلسطین و ... نهادینه شده است و به برکت فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در پنجم آذر سال 58 بعد از38 سال همچنان  ما موفیقت فرزندان امام(ره) را در تمامی عرصه های علمی ،عمرانی، جهادی و فرهنگی شاهد هستیم .

ابوذر کاظمی  افزود : از انجائیکه پرهیز از موازی کاری یکی از اصولی است که بسیج کارکنان آنرا همواره  به طور جدی در دستور کار قرار داده است لذا سعی داریم با هم افزایی و هم پوشانی، برنامه های منسجم ملی و مذهبی واحد را با مشارکت حداکثری خود تقویت نماییم،البته ضمن این مشارکت گروهی ، ماموریتهای ابلاغی از سوی حوزه مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم با حمایتهای ارزشی رییس محترم واحد تهران غرب  به خوبی انجام می شود .