بیانیه کانون قرآن و عترت واحد به مناسبت گرامیداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۰ کد : ۲۵۰۹
تعداد بازدید:۱۰۲۸

بسمه تعالی

سی و نهمین سالگرد فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، یادآور ایمانی است که از بطن مردم جوشید و در سایه زعامت پیشوای علم و عمل، برگی زرین در تاریخ ایران زمین از خود با یادگار گذاشت.

جشن گرامیداشت ایام خجسته  این انقلاب فرخنده، فرصتی مغتنم برای تجدید میعاد با آرمان های همیشه جاوید آن ؛شهادت، ایثار و پاسداری از اندیشه هایی است که معلم بزرگ انقلاب درفکر و دل و جان این مردم به ودیعه نهاد.

حال، در طلیعه سی و نهمین بهار عزت وآزادگی تاریخ را گواه می گیریم که در مکتب بزرگ مرد انقلاب خمینی کبیر و در پرتو بصیرت رهبری فرزانه، مشق عشق کردیم و آن را با خون مدافعان حرم در دفاع از حریت و انسانیت، امضا نمودیم.

سرمشقی که جهان باید بدان اقتدا کند و نیک بداند؛ دفاع از ارزش های الهی در ایران اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد و همواره معادلات متعارف مستکبران جهانی را در هم ریخته و خوابشان را آشفته می سازد. این سرمشق بزرگ از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نگاشته شد و جامعه بشری  را چنان متاثر از خود ساخت که شاهد حماسه هایی همچون شکست نیروهای به ذلت کشیده داعشی، قیام مردم بحرین و صلابت شیعیان لبنان و شکل گیری جبهه های مقاومت در نقاط مختلف جهان به خصوص در غرب آسیا را رقم زد.

اساتید ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب نیز همسو با دیگر اقشار حق طلب و حق جوی این خاک پُرگهر، ضمن آبیاری درخت تناور دانش به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای دفاع از کیان ایران اسلامی، در پرتو زعامت ولی فقیه دوران، آیت الله العظمی خامنه ای ،با یادآوری " انقلاب ما، انفجار نور بود" با آرمان های همیشه ماندگار امام راحل میثاقی دوباره می بندد .