کسب مقام اول تیم دانشجویی گروه مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱ کد : ۳۰۱۸
تعداد بازدید:۲۷۱۳

قهرمانی تیم انجمن علمی عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در مسابقات کشوری

 

شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی انجمن بتن ایران، با شرکت چهار تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در5 مهرماه سال جاری، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزارودراین دوره از مسابقات یک تیم دانشجویی از گروه مهندسی عمران واحد تهران غرب  حائز رتبه اول گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد،این مسابقات با فراخوانی از طرف انجمن علمی دانشجویان رشته عمران دانشکده فنی و مهندسی و با حضور سی و یک تیم دانشجویی داخلی، در خرداد ماه سال جاری شروع و بعد از گذراندن مراحل انتخابی، از جمله آزمون کتبی و شرط معدل ، در نهایت با بررسی امتیازات،تعداد شانزده دانشجودر قالب چهار تیم، به عنوان دانشجویان منتخب ،جهت شرکت در مسابقات سراسری انجمن بتن ایران در تبریز برگزیده شدند.

در این دوره از مسابقات یکی از تیم های دانشجویی شرکت کننده واحد تهران غرب ،در تیپ بتن سبک هدفمند، با نفراتی چون آقایان ( امیر حسین جوانبخت،امیر حسین فرحزادیان پور،محمد جواد مجیدی لواسانی،علی اصغرپور) با راهنمایی دکتر فرزین صمصامی و مهندس سام تفضلی مقام اول این رشته از مسابقات را کسب کردند.

لازم به ذکر است، در کنفرانس و همایش روز بتن(در انجمن علمی بتن ایران) روز دوشنبه مورخ 97.7.16 از تیم های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.