دومین روز پنجمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری مالی ، فین تک در حسابداری با حضور پرشور دانشجویان و صاحبان ایده در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۲ کد : ۳۳۷۷
تعداد بازدید:۲۷۶۳

دومین روز پنجمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری مالی،فین تک در حسابداری، باحضور پرشور دانشجویان و صاحبان ایده در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد، در دومین روز پنچمین رویداد آموزشی ، تجربی ایده تا عمل، پس از شمارش آراء از 55 ایده 6 ایده با رأی نهایی داوران معرفی شد. با موضوعات:

  1. حسابداری حواس جمع
  2.  سَمن
  3. هُدهُد
  4. قلک مجازی
  5. حسابداری خودکار

6- خدمات مالی و مشاوره ای آنلاین

ابتدا ایده پردازان ضمن ارائه توضیحات مجدد درباره ایده خود هر کدام به تشکیل تیم پرداخته طوریکه به مدت دو روز فرصت دارند جنبه های مختلف تجاری ایده خود را بررسی کرده و به داوران ارائه دهند. در ادامه مِنتورهای مربوطه به آموزش  کلی و تخصصی استارتاپ کسب و کار به ایده پردازان پرداخته و هر ایده پرداز در تیم خود جهت ارزیابی جامعه هدف از کمک مشاوران برنامه نویس نرم افزار، مدیریت هزینه، بازاریاب استفاده کردند.

گفتنی است در راستای شناساندن پتانسیل های دانشگاه به نوجوانان و بمنظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با کسب و کار و استادان مربوطه ایده پردازان نوجوانی از دو مرکز آموزشی (مجتمع آموزشی فرهنگ و هنرستان تهرانی مقدم ) حضور داشتند.