امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با شرکت فولاد مبارکه اصفهان

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۳ کد : ۳۶۶۱
تعداد بازدید:۱۰۷۵

به گزارش روابط عمومی واحد، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب با فولاد مبارکه اصفهان بمنظور همکاری مشترک دو مجموعه، با حضور مهندس عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، خانم دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب، دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری واحد، دکتر پیشگر مدیر مرکز رشد، دکتر توکلیان ، خانم دکتر زینال نژاد، خانم دکتر حجاریان در دفتر ریاست برگزار شد.

دکتر داداندیش، رئیس واحد، ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس عظیمیان در دانشگاه، هدف از امضای این تفاهم نامه را توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود دانست و حضور و همکاری دانشگاه در کنار صنعت را در شرایط اقتصادی کشور در سال رونق تولید، ضروری دانست.

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه به کارگیری دانش فنی و فناوری در اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی است و همکاری شرکت فولاد مبارکه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای اساتید و دانشجویان بسیار ارزشمند می باشد. امیدوارم این همکاری تجربه موفقی باشد و در آینده موجبات گسترش و توسعه همکاری های دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز فراهم گردد.

در این جلسه مهندس عظیمیان ضمن اظهار توانایی های مجموعه فولاد اصفهان، نحوه همکاری شرکت با دانشگاه را تشریح نمودند. ایشان اظهار امیدواری کردند که طرح ها پس از ارائه توسط اساتید واحد، در یک کارگروه تخصصی بررسی و اجرایی گردد.

شایان ذکر است مدت تفاهم نامه منعقد شده بین واحد و مجتمع مذکور سه سال و به مبلغ یک میلیارد تومان تعیین گردید که می تواند از نظر زمانی و هزینه ای افزایش یابد. همچنین تعریف پایان نامه دانشجویان در راستای نیازهای شرکت فولاد مبارکه اصفهان و رفع نیازهای آن مجموعه و معرفی دانشجویان واحد به مجموعه، جهت گذراندن دوره کارآموزی از دیگر مصوبات این جلسه می باشد.