جلسه اندیشه ورزی مدیران کل حراست دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۶ کد : ۳۷۳۵
تعداد بازدید:۱۶۴۷

به گزارش روابط عمومی، جلسه اندیشه ورزی مدیران کل حراست دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران با حضور مهندس سید مجید موسوی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست، مهندس سیدرضا صالحی مدیر کل حراست دانشگاههای استان تهران روز دوشنبه 98/6/25 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ساختمان ستادی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن کریم، دکترامیر یعقوبی مدیر کل حراست واحد تهران غرب ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، طی سخنانی با قدردانی از حمایتهای خانم دکتر داداندیش رئیس واحد و تعاملات شایسته هیات رئیسه با اداره حراست به معرفی و افتخارات و دستاوردهای واحد تهران غرب پرداخت.

سپس مهندس سیدرضا صالحی مدیر کل  حراست دانشگاههای استان تهران با اشاره به شروع ثبت نام و آغاز سال تحصیلی جدید (99-98) در خصوص آسیب شناسی و معضلات سال تحصیلی جدید با اعضاء حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

در ادامه مهندس سید مجید موسوی مشاور رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر برخورد شایسته و گشاده رویی مدیران حراست با همکاران، هدفمند بودن توام با برنامه ریزی دقیق در سال تحصیلی جدید را از اهم اهداف مجموعه حراست دانشگاه بیان نمود.

در پایان پس از پرسش و پاسخ در خصوص برخی مسائل واحدهای دانشگاهی استان تهران، جلسه با مداحی و ذکر مصیبت حضرت سیدالشهداء (ع) توسط دکتر یعقوبی به پایان رسید.