نشست صمیمانه خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اساتید هیات علمی و مدعو گروه گردشگری و هتلداری واحد

۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۹ کد : ۳۸۸۶
تعداد بازدید:۱۷۲۶

به گزارش روابط عمومی واحد، خانم دکتر داداندیش ضمن ابزار خرسندی از برگزاری این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم انقلاب به عنوان نهالی که از انقلاب روییده است متناسب با وضعیت موجود در کشور و دانشگاه، اهدافی نظیر تقویت علمی و آموزشی، شرکتهای دانش بنیان و فناوری‌های نو، تشکیل سراهای نوآوری و فناوری و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای را برای خود در نظر گرفته است.

وی افزود: ما در واحد تهران غرب با رویکرد فناوری و نوآوری در آموزش برآنیم دانشگاه را در پیشبرد و تحقق اهداف متعالی کمک کنیم و از شما اساتید می‌خواهم با مساعدت، نظرات و پیشنهادات سازنده کمک کنید که چگونه می‌توانیم یک واحد پیشرو در این زمینه باشیم.

در ادامه اساتید در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان نشست خانم دکتر داداندیش از اساتید و مسئولین گروه درخواست کرد با خلاقیت و نوآوری در امر آموزش، وظیفه خود را در تربیت نیروی کارآمد و توانمند در جامعه به خوبی ایفا نمایند.

گفتنی است در این جلسه دکتر رحیمی رئیس مجتمع پیامبر اعظم و معاون پژوهش و فناوری، دکتر عزیزی رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر نصیری مدیر گروه گردشگری و هتلداری، استادان هیأت علمی و مدعو گروه گردشگری و هتلداری حضور داشتند.