برگزاری جلسه حلقه صالحین بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۶ کد : ۳۹۲۷
تعداد بازدید:۱۰۳۳

به گزارش روابط عمومی واحد، جلسه حلقه صالحین بمناسبت یوم الله 13 آبان با موضوع «آمریکایی که بود، آمریکایی که هست» با حضور و استقبال استادان، کارکنان، دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی مجتمع پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد بسیجی آقای فتح الله عباسی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.
در ابتدا آقای دکتر ابراهیم صادقی گلرودباری رئیس محترم بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان مراسم با قرائت اشعاری از دست نوشته‌های شهید مهدی رجب بیگی، دانشجوی پیرو امام (ره)، یادآور اهمیت روز 13 آبان در جریان استکبار ستیزی ملت شریف ایران بویژه دانشگاهیان پرداخت.  در ادامه ایشان به  ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید در واحد و توضیحاتی در خصوص نحوه جذب و عضویت همکاران استاد در بسیج  شد.
پس از آن جلسه حلقه صالحین با حضور آقای دکتر سید یوسف مرادی، معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به جریان افتاد. وی با ارائه درس نامه‌ای از مباحث آمریکا شناسی، کودتای ۲۸ مرداد، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شرایط فعلی آمریکائی‌ها پرداخت.
وی نیز  با یادآوری جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه  جمهوری اسلامی ایران و ملتهای مظلوم جهان، اظهار داشتند که: در ایران روز ۱۳ آبان مظهر واقعی‌ایی از استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل زورگویی و ظلم و ستم و نیز وحدت ملی علیه دسیسه های غربی‌ها دانست. همینطور در دقایق پایانی این مراسم، آقای دکتر مرادی در صدد پاسخ به سئوالات مدعوین در جلسه پرداختند.
در خاتمه با نزدیکی آذان ظهر، رئیس بسیچ اساتید واحد ضمن تشکر از سخنران اصلی و  حضور پر شور شرکت کنندگان، جلسه حلقه صالحین را با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) خاتمه دادند.