مسئول بسیج دانشجویی واحدتهران غرب:" بسیج برای قشر خاصی نیست و تمامی افراد جامعه که دغدغه نظام و انقلاب را دارند بسیجی هستند."

۰۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۴ کد : ۴۰۴۵
تعداد بازدید:۱۸۱۳

مسئول بسیج دانشجویی واحد تهران غرب: تمامی افراد جامعه که دغدغه نظام و انقلاب را دارند بسیجی هستند.

لطفا ضمن معرفی خود، گزارشی در مورد فعالیتهای بسیج دانشجویی واحد تهران غرب بفرمایید.

احسان خدابنده لو متولد 1377 تهران هستم که از تیرماه امسال مسئولیت بسیج دانشجویی واحد تهران غرب به اینجانب سپرده شده است.

بسیج دانشجویی تهران غرب در سال 1379 شروع به کار نمود، درخصوص نحوه عضوگیری، کلیه دانشجویان در ابتدا جذب عادی بسیج شده و پس از گذراندن دوره های تعریف شده و حضور در فعالیتهای بسیج تغییر وضعیت داده و بسیجی فعال می گردند.

اعضاء شورای حوزه طبق چارت اعلام شده توسط نیرو انتخاب می شوند، از  فعالیتهای فرهنگی می توان به برپایی ایستگاههای صلواتی بمناسبتهای ملی و مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی، کرسی های آزاد اندیشی اشاره نمود.

در خصوص برنامه های آینده بسیج دانشجویی توضیح بفرمایید.

با توجه به برنامه های از قبل تعیین شده مجموعه بسیج واحد در نظر دارد، با جدیت و قدرت برای افزایش سطح علمی دانشجویان وارد بحث تخصصی علمی شود. استفاده از اساتید مطرح جهت بصیرت افزایی دانشجویان، حضور در عرصه های جهادی و محرومیت زدائی جزء برنامه های مهم است.

ما در بسیج دانشجویی واحد تهران غرب پذیرای کلیه دانشجویان هستیم. دانشجویانی هستند که عضو بسیج نیستند ولی در اردوهای جهادی و کمک رسانی ها در کنار اعضاء بسیج شرکت می کنند و همکاری دارند.

حرف آخر؛ بسیج برای قشر خاصی نیست و تمامی افراد جامعه که دغدغه نظام و انقلاب را دارند بسیجی هستند.