اختتامیه هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیاء در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۹ کد : ۴۱۳۱
تعداد بازدید:۲۰۹۸

به گزارش روابط عمومی واحد، اختتامیه هفتمین  رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیاء در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر پیمان بابایی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی، با بیان خلاصه ای از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی دانشکده، گفت: علی رغم رد شدن برخی ایده ها و اختلاف نظر،  همه تیمها برنده هستند و ما اینجا کار گروهی را یاد گرفتیم و شاهد بودیم در این سه روز همه چقدر  تلاش کردند.

سپس خانم دکتر داداندیش با خیرمقدم و قدردانی از استادان، داوران، برگزارکنندگان این رویداد و ابراز خشنودی از استقبال دانشجویان در این رویداد، اظهار کرد: هدف از برگزاری استارت آپ ها، حمایت از کسب و کار و کمک به جوانان است تا زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، با مهارت و تخصص به اشتغال و کارآفرینی  بپردازند.

رئیس واحد تهران غرب افزود: این هفتمین رویداد است که در واحد تهران غرب برگزار  می شود و موجب می شود شما  با تجربه کارگروهی، قدمهای بهتری در زندگی بردارید. امید است که وقتی فارغ التحصیل شدید تبدیل به یک گروه با کسب و کار خوب شوید.

 وی با اعلام حمایت از این رویدادها گفت:  دانشگاه، وظیفه دارد قبل از فارغ التحصیلی این بستر را بوجود بیاورد، این کاری که  انجام می شود کار جدیدی نیست، در  بهترین دانشگاه های دنیا هم این  رویدادها برگزار می شود، آنجا آخر هفته را به برگزاری رویداد اختصاص میدهند.

دکتر داداندیش خطاب به دانشجویان گفت:  این تجربه اگر مثبت بود به دوستان خود در کلاس منتقل کنید، دیگر اینکه زندگی افراد کارآفرین را مطالعه کنید، چرا که نکات جالبی دارد یکی از ویژگی های افراد موفق این است که با هر شکستی که برایشان اتفاق می افتد یک پیروزی دیگر کسب می کنند. این افراد از شکست خسته نمی شوند و انگیزه زیادی دارند.

وی با تاکید بر شرکت در کارگاههای آموزشی و بالا بردن مهارت آموزی افزود: تیم خود را حفظ کنید، یکی از مهارتهایی که کم داریم؛ کارگروهی است چون نه در مدرسه و نه در دانشگاه یاد نمی گیریم، این استارت آپ ها فرصت خوبی است برای کارگروهی. تیمهایی که برنده شدند پس از استقرار درمرکز رشد به کمک انجمن و حامیان بر روی ایده های خود کار می کنند و آنها را رشد می دهند، سپس در سرای نوآوری که بهمن ماه افتتاح می شود، آن ایده را پرورش می دهند.

در آئین اختتامیه رویداد استارت آپی اینترنت اشیاء که در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، 10 تیم این رویداد به کمک مربیان و اساتید مجرب به تکمیل و پردازش ایده های خود پرداختند. در ادامه، هیات داوران پس از بررسی های لازم از بین ده تیم حاضر، تیم های برنده  اول تا سوم این دوره از مسابقات را اعلام و تیم «یوکیوب» به مقام اول، تیم «جنگل بان» به مقام دوم و تیم «کوپوشو» به مقام سوم، انتخاب شدند و جوایزی از طرف واحد تهران غرب و حامیان رویداد به برندگان، اهداء گردید.

در پایان مراسم از خانم دکتر مجیب، مشاور کسب و کار و تجاری سازی، مهندس ملکی، مشاور فنی، دکتر  افشاری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مدیر عامل شرکت سانیار، دکتر  دامی و دکتر حاجی پور اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، که داوران این رویداد بودند و مهدی باقری کلهر، حسام الدین خاجی، آرش معبودی، علی صدرالدینی، قاسم جعفری، مالک سعیدی، منتورهایی که در کنار ایده پردازان بودند و همچنین مهندس محمودیان، رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین، حامی رویداد با اهدای لوح تقدیر شد.

گفتنی است در هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیاء، دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر بابایی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر پیشگر، معاون دانشجویی و فرهنگی، مهندس محمودیان، رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین، استادان، دانشجویان و صاحبان ایده حضور داشتند.