دومین جلسه کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی رفتاری واحد تهران غرب برگزار شد.

۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۱ کد : ۴۱۹۸
تعداد بازدید:۷۰۲

به گزارش روابط عمومی واحد، دومین جلسه کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و به ‌منظور بررسی وضعیت عفاف و حجاب و چگونگی اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری برگزار شد.

دکتر داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد  اسلامی واحدتهران غرب، در این جلسه با تأکید بر اهمیت و ضروت موضوع عفاف و حجاب، ایجاد محیطی فرهنگی و مذهبی در دانشگاه، فعالیت در حوزه عفاف و حجاب را یکی از وظایف شرعی و قانونی تمام مسئولان دانشگاه برشمرد.

دکتر پیشگر، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب، نیز توضیحاتی درباره دستورالعمل اجرا، احکام صادر شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط حوزه فرهنگی  ارائه کرد.

در دومین جلسه کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی رفتاری واحد تهران غرب اعضای کارگروه در رابطه با فرآیند اجرایی کردن دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی رفتاری، برگزاری کارگاه، همایش ها و کنفرانس های علمی با موضوع عفاف و حجاب و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاهیان، مقررات وآیین نامه پوششی دانشگاههای مختلف جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه حجت الاسلام محمدی نماینده نهاد رهبری ، معاون فرهنگی - دانشجویی، معاون آموزش، مدیران، استادان، مسئول بسیج استادان، کارکنان و دانشجویی حضور داشتند.