نشست مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اتحادیه سوخت های جایگزین

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۳ کد : ۴۳۰۶
تعداد بازدید:۶۲۷

به گزرارش روابط عمومی واحد، جلسه مرکز آموزشهای آزاد با اتحادیه سوخت های جایگزین با حضور آقایان دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری، دکتربابایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی، خانم ها دکتر زینال نژاد رئیس مرکز آموزش های تخصصی کاربردی و دکتر دانشجو مدیر گروه کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مهندس علی عسگری، مهندس شهاب و مهندس محمودیان از اتحادیه سوخت های جایگزین در اتاق شورای دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب برگزار شد.

این جلسه به منظور عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه منعقده در دی ماه 98 تشگیل گردید و در آن راهکارهای همکاری مشترک بررسی شد.

در آغاز دکتر رحیمی، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیران ارشد اتحادیه، کمک به اشتغال دانشجویان به بازار کار را پیشنهاد نمود که مورد توافق همکاران قرار گرفت. وی با اشاره به بخشنامه ارسالی از سوی سازمان مرکزی مربوط به دوره های آموزشی «کهاد» اظهار کرد: میتوان در قالب این طرح دوره های کوتاه مدت کاربردی با کمک اتحادیه سوخت های جایگزین برای دانشجویان طراحی کرد تا وارد شدن به بازار کار مرتبط با صنعت CNG تسهیل گردد.

در ادامه مهندس محمودیان و همکارانشان ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع دانشگاهیان، یکی از اهداف همکاری مشترک را جذب نیروی کار از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد تهران غرب، مشروط بر گذراندان دوره های آموزشی کوتاه مدتی دانست که درآینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: اوایل اسفند ماه 1398 سمیناری جهت معرفی صنعت CNG به دانشگاهیان و فرصت های اشتغال در این صنعت سودآور برگزار خواهد شد، تا دانشجویان با بازار کار داخلی و خارجی آن آشنا شده و آمادگی جهت حضور در دوره های آموزشی طراحی شده در بهار 99 را کسب نمایند.

سپس دکتر بابایی، ضمن استقبال از این همکاری بیان داشت: با همکاری متخصصان با تجربه صنعت و اساتید توانمند دانشگاه، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانشگاهیان و حل مشکلات صنعت CNG خواهیم بود.

در پایان  خانم دکتر زینال نژاد، ضمن معرفی توانمندیهای این مرکز و تجارب موفق آن در همکاری با سازمانهای مختلف ابراز امیدواری کرد بتوان با استفاده از فرصتهای جدید ایجاد شده گام بلندی در پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقاء صنعت CNG برداشت.