اطلاعیه نحوه جبران کلاسهای تعطیل شده در بازه زمانی تعطیلات کرونا ویروس

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۹ کد : ۴۳۹۲
تعداد بازدید:۶۸۰۷

قابل توجه کلیه اعضاء محترم هیات علمی و استادان محترم مدعو:


پیرو تعطیلی کلاسهای آموزشی دانشگاه ها برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در هفته گذشته و این هفته، به منظور اجرای بخشنامه های صادره از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزاری کلاسها بصورت غیرحضوری، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور رئیس محترم واحد، معاونین، روسای دانشکده ها و مدیران ذیربط برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی پیشنهادات مختلف اساتید، مقرر شد:


1- اساتید گرامی به منظور پوشش سرفصلهای آموزشی دروس ارائه شده در نیمسال تحصیلی 99-98 در بازه تعطیلی کلاسهای حضوری، منابع درسی و درسنامه خود را با توجه به فایل راهنمای ذیل از طریق سامانه آموزشی سیدا آپلود و تا روز پنج شنبه مورخ 15 اسفند ماه در اختیار دانشجویان کلاس قرار دهند و دانشجویان از طریق ارسال پیام، مطالعه فایل، انجام تکالیف، طرح سوالات از استاد، حضور خود را اعلام نمایند.
  - در صورت صلاحدید شما اساتید محترم و مشارکت فعال دانشجویان کلاس، این درسنامه ها و تعامل با دانشجویان در محیط سیدا پس از تایید مدیران گروه های آموزشی می تواند، به عنوان حضور اساتید تلقی شده و در آینده جایگزین کلاسهای جبرانی گردد.
  -  بدیهی است، درخصوص آن دسته از دروس که امکان ارسال درسنامه وجود ندارد( مانند دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ...) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
2- با توجه به آماده شدن زیرساختهای برگزاری کلاسهای مجازی در واحد تهران غرب، اساتید محترمی که علاقمند به برگزاری کلاسهای مجازی به صورت آنلاین هستند، می توانند آمادگی خود را با تکمیل فرم به آدرس مندرج در ذیل اطلاعیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 12 اسفند ماه اعلام نمایند تا با ارسال فایل آموزشی، امکانات لازم برای برگزاری کلاسهای ایشان فراهم شود.
3- آن دسته از اساتید گرامی که مسئولیت راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها و رساله ها را عهده دار می باشند، ضروری است نسبت به انجام فرایند تحقیق با دانشجویان خود اقدام نمایند و هماهنگی لازم را در موارد ضروری با مدیران گروه خود انجام دهند.
4- مدیران محترم گروه های آموزشی، درخصوص دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد که در بازه تعطیلی موفق به دفاع از پروپوزال خود نشده اند، با هماهنگی رئیس محترم دانشکده ترتیبی اتخاذ نمایند تا، این موضوع موجب تعویق فرایند تحقیق دانشجویان نشود.

لینک ورود به سیدا
فایل راهنمای آپلود درسنامه در سیدا
(در صورت بروز مشکل، موارد را به ایمیل latif.m@wtiau.ac.ir ارسال تا در اسرع وقت مشکل ایجاد شده رفع و راهنمایی های لازم صورت پذیرد.)
لینک فرم درخواست برگزاری کلاس مجازی

 

با آرزوی سلامتی برای شما استاد گرانقدر و تشکر از همکاری ارزشمند شما

اداره روابط عمومی واحد تهران غرب