دانشگاه آزاد علیه کرونا ۳۸/ خدابنده‌لو در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

اقدامات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران غرب برای مقابله با کرونا+ فیلم

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹ کد : ۴۴۶۵
تعداد بازدید:۹۳۶

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: بسته‌بندی و توزیع یک هزار و ۵۰۰ ماسک و دو هزار دستکش در مناطق محروم و روستاهای جنوب استان تهران بخشی از اقدامات بسیج دانشجویی واحد تهران غرب برای مقابله با کروناست.

به گزارش روابط عمومی واحد، احسان خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: بسیج دانشجویی علی‌رغم اینکه دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا تعطیل است، در کنار مردم بوده و فعالیت‌های گسترده‌ای در سراسر کشور انجام داده است.

وی افزود: اعضای بسیج دانشجویی واحد تهران غرب به‌صورت داوطلبانه برای پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات مختلفی انجام داده‌اند تا اسم آنان در زمره جهادگران عرصه سلامت نوشته شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه این تشکل دانشجویی اقدام به پخش پک‌های بهداشتی در میان مردم محروم کرده است، خاطرنشان کرد: بسته‌بندی و توزیع یک هزار و ۵۰۰ ماسک و دو هزار دستکش در مناطق محروم و روستاهای جنوب استان تهران بخشی از اقدامات بسیج دانشجویی واحد تهران غرب برای مقابله با کروناست.

اقدامات اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای مقابله با کرونا را در ویدئوی زیر می‌توانید مشاهده کنید:

/file/download/news/1586004760-637216030634252939.mp4

 

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بسیج دانشجویی مقابله با کرونا ماسک