دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با هدف بررسی موضوعات و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پژوهشی، مالی دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۴۴۸۲
تعداد بازدید:۱۳۰۰

به گزارش روابط عمومی واحد دومین جلسه شورای واحد با هدف بررسی موضوعات و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پژوهشی، مالی دانشجویان در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ بصورت مجازی برگزار شد.

براساس این گزارش در این جلسه که با حضور معاونین و رؤسای دانشکده‌ها، مدیران، نماینده نهاد این دانشگاه برگزار شد، خانم دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، ضمن تشکراز عملکرد معاونین و رؤسای دانشکده‌ها، از تلاش‌های انجام شده توسط حوزه اداری، مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی، اعضای هیأت علمی، اساتید حق التدریس و مدیران و گروه پشتیبانی که در برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی همکاری داشتند تقدیر کرد.

دکتر داداندیش در ادامه این جلسه، اهتمام در پاسخ به کلیه درخواستهای آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی و مالی ثبت شده ی دانشجویان در سامانه پاسخگو، درخواست از مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید جهت ثبت کلاسهای آنلاین خود در سامانه مربوطه، حل مشکلات ثبت نامی دانشجویان تا آخر هفته به منظور اعلام اصلاحات به واحد الکترونیک، و اطلاع رسانی به اساتید و مدیران گروه جهت تغییر حداقل ۴۰% از کلاس‌ها در ساعات پیک و ثبت آن مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این جلسه ارزیابی از سه هفته برگزاری کلاسهای آنلاین به تفکیک دانشکده‌ها و گروهای علوم پایه و معارف و عمومی ارائه شد. که با توجه به گزارش‌های معاون آموزشی و مدیر آموزشی غیر حضوری و رؤسای دانشکده‌ها مقرر شد نسبت به کیفی سازی و ارائه تجارب موفق اساتید در این زمینه طی هفته آینده اقداماتی انجام شود.

در ادامه گزارش معاون توسعه و منابع انسانی در خصوص نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند در هفته اول حضور کادر اجرای ستاد دانشکده‌ها، مقرر شد تا حتی امکان درخواستهای ثبت شده در سامانه پاسخگویی دانشجویان با حداقل پرسنل بدون حضور دانشجویان پاسخ داده شود و بخشنامه‌های ستاد کرونا سازمان مرکزی کاملاً به اجرا درآید.

از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه:

نحوه محاسبه کارکرد کارکنان در زمان دور کاری، تیم پاسخگو، پشتیبانی فنی، آموزشی و همکاران انتظامات در ایام تعطیل، اعلام برندگان مسابقه نیمه شعبان، برگزاری جشنواره خوراک در ایام ماه مبارک رمضان بصورت مجازی اجرا می‌شود. و پویش هدیه نفس بود.

در پایان این جلسه اعضا اظهار امیدواری کردند که با حمایت دانشجویان و اساتید و پرسنل واحد تهران غرب تا اول ماه مبارک رمضان حداقل یک دستگاه ونتیلاتور خریداری و به یکی از بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت به نام واحد هدیه شود.

کلید واژه ها: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مشکلات آموزشی دانشکده ها ونتیلاتور داداندیش