جشنواره پایان نامه های برتر ایران ( جایزه ویژه پروفسور حسابی )

۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۳ کد : ۴۵۰۲
تعداد بازدید:۱۷۰۳

جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران به‌ صورت غیر حضوری در محورهای پایان نامه، پروپوزال، مقاله، طرح پژوهشی و کتاب برگزار خواهد شد.

جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان‌نامه‌ها، پروپوزال‌ها، مقالات، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی تالیف شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.

هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه‌ها، پروپوزال‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی است تا پژوهش‌های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه‌ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.

‏پایان نامه‌هایی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز لازم از هیئت داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده جشنواره پروفسور حسابی قرار خواهند گرفت و گواهینامه پایان نامه برتر، گواهینامه پژوهشگر برتر و گواهینامه دانشجوی برتر به‌همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر جشنواره و عنوان پایان نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره پروفسور حسابی به ایشان اعطا خواهد شد.

‏برای آثار برگزیده‌ای که در محورهای طرح پژوهشی، مقاله و یا کتاب باشند نیز به ترتیب گواهینامه‌های طرح پژوهشی برتر، مقاله برتر و کتاب برتر صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر پایان نامه‌های دانشگاهی، شرکت کنندگان می‌توانند در محورهای طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌ها و پروپوزال‌های علمی نیز در جشنواره پروفسور حسابی شرکت نمایند. این آثار توسط هیئت محترم داوران بررسی و درجه بندی شده و گواهینامه‌ها و لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی مربوط به آثار برگزیده از طرف دبیرخانه جشنواره به برگزیدگان مربوطه اعطا خواهد شد.

این جشنواره امید دارد با فعالیت خود و با دریافت آثار و انتشار آنلاین آثار برگزیده که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیئت داوران جشنواره شده‌اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی را به‌نحو شایسته‌ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهد.

هم‌چنین گواهینامه‌ها به‌صورت فایل PDF برای برگزیدگان جشنواره ایمیل خواهد شد و نسخه چاپی گواهینامه‌ها به‌همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره با هولوگرام طلایی و مهر برجسته جشنواره برای برگزیدگان به‌صورت پستی ارسال خواهد شد.

جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود و هدف از آن بررسی و درجه بندی پایان نامه‌ها، پروپوزال‌هایی علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی ایرانی و در نهایت گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین این آثار است.

تمامی رشته‌های دانشگاهی می‌توانند در جشنواره پروفسور حسابی شرکت نمایند. شرکت کنندگان همچنین می‌توانند طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌ها و پروپوزال‌های علمی را نیز برای شرکت در جشنواره پروفسور حسابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هیئت داوران جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی متشکل از طیف وسیعی از اساتید دانشگاه‌های برتر کشور است.

جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی از ابتدای سال ۱۳۹۷ به‌صورت استارت آپی و با هدف ارزیابی پایان نامه ها، پروپوزال‌های علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و هدفمند کردن موضوعات پایان نامه‌های دانشگاهی، پروپوزال های علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی ایرانی شروع به فعالیت کرد و در هر ترم تحصیلی پذیرای تعداد بسیار زیادی اثر از جانب دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی بوده است. هم اکنون نیز دوره سوم جشنواره در حال برگزاری است.