آموزش آنلاین زبان فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳ کد : ۴۵۴۹
تعداد بازدید:۳۹۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی، با تاکید  ریاست عالیه دانشگاه در جلسه ویدئو کنفرانس 99/1/18 مبنی بر آغاز دوره های آنلاین آموزش زبان فارسی برای دانشجویان و متقاضیان بین اللملی، موارد ذیل جهت اطلاع اعلام میگردد.

وب سایت مربوط به ثبت نام دوره های آنلاین آموزش زبان فارسی به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی طراحی شده و از طریق آدرس های ذیل در دسترس می باشد.

عربی: https://int.iauec.ac.ir/farsi/

انگلیسی: https://int.iauec.ac.ir/en/homepage/

فارسی: https://int.iauec.ac.ir/fa/home/

- لازم به توضیح  است که تنها مرکز رسمی آموزش زبان فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال است و واحد الکترونیکی به عنوان مجری برگزاری آنلاین دوره های آموزش زبان فارسی می باشد. آموزش زبان فارسی صرفاً از طریق واحدهای دانشگاهی تهران شمال و الکترونیکی صورت می پذیرد. داوطلبان بین المللی غیرفارسی زبان (که مسلط به زبان فارسی نیستند)، تنها در صورتی میتوانند در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شروع به تحصیل نمایند که در دوره آموزش زبان فارسی مذکور ثبت نام نموده و گواهی ثبت نام را دریافت نمایند.

 

- با توجه به ضروری بودن گذراندن این دوره آموزشی، لازم است واحدهای دانشگاهی منتخب ضمن اطلاع رسانی لازم به دانشجویان و متقاضیان بین المللی، در همکاری با اداره بین الملل واحد الکترونیکی، اقدامات لازم را برای ثبت نام دانشجویان و متقاضیان به عمل آورند.

- دوره آموزش زبان فارسی در سه سطح و مجموعاً 200 ساعت برگزار می گردد. دواطلبان باید پس از ثبت نام، در آزمون تعیین سطح آنلاین شرکت نمایند. کلیه کلاس های این دوره به صورت آنلاین برگزار می شود.

همچنین پوسترهای برگزاری دوره آموزش زبان فارسی به منظور اطلاع رسانی به دانشجویان و متقاضیان غیر فارسی زبان به پیوست ارسال می گردد. واحدهای دانشگاهی می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره های 75- 42863173-021 تماس حاصل فرمایند.