برگزاری مسابقه کتابخوانی در واحد تهران غرب/ شرکت ۳۹۴ نفر از دانشگاهیان در این مسابقه

۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۶ کد : ۴۶۱۳
تعداد بازدید:۴۴۵

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با هدف ایجاد انگیزه کتابخوانی در بین دانشجویان، کارمندان و اساتید واحد، مسابقه کتابخوانی با عنوان «بندی از بندگی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد به نقل از خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،مسابقه بزرگ کتابخوانی به‌منظور افزایش سطح مطالعه و توسعه فرهنگ دوستی با کتاب و تشویق به مطالعه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

این مسابقه که با حضور ۳۹۴ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی و طی چهار هفته برگزار شد، دو کتاب با عناوین «رمضان با قرآن» و «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» نوشته حجت الاسلام محسن قرائتی به شرکت‌کنندگان معرفی شد.

شرکت‌کنندگان در پایان هر هفته، پس از مطالعه نیمی از یک کتاب، در مسابقه شرکت داده شدند و به سؤالات این مسابقه که با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد صورت گرفت، در فضای مجازی پاسخ دادند که در نهایت به افرادی که بیشترین پاسخ درست را ارائه دادند ، به قید قرعه ۱۰ عدد هدیه یک میلیون ریالی اهدا شد، همچنین به شرکت‌کنندگانی که در طول برگزاری مسابقه، موفق به ارائه بیشترین پاسخ صحیح شدند، هدایایی تعلق گرفت.

اطلاع رسانی مسابقه کتابخوانی از طریق سایت واحد، ارسال پیامک و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی انجام شد. همچنین به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان و قراردهی لینک مربوط به این مسابقه، صفحه‌ای بر روی سایت واحد قرار داده شده بود تا به این ترتیب امکان دسترسی به تمام محتواهای تولید شده، شامل متن کتاب، سؤالات مسابقه، پاسخ‌های صحیح مسابقه‌های قبلی و لیست برندگان برای عموم علاقه‌مندان فراهم شود.

گفتنی است، قرعه‌کشی هر مرحله از مسابقات در شنبه هر هفته انجام و به ۱۰ نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه هدیه یک میلیون ریالی تعلق گرفت. در پایان این دوره از مسابقات، از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران غرب اسامی ۱۷ نفر از دانشجویان، ۱۱ نفر از اساتید و ۱۲ نفر از کارکنان دانشگاه از بین ۱۶۵ نفر از دانشجویان، ۱۱۵ نفر از کارکنان و ۱۱۴ نفر از اساتید به‌عنوان نفرات برتر اعلام شد.

در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی که با حضور پروین داداندیش رئیس این واحد دانشگاهی، معاونان و مسئولان دانشگاه و شرکت‌کنندگان انجام شد، از تمامی شرکت‌کنندگان و ۵ نفر برندگان ممتاز این دوره از مسابقات فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد.