پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب درخصوص امتحانات غیرحضوری

۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۴۶۶۰
تعداد بازدید:۲۱۰۲۱

پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به منظور اطمینان خاطر و آرامش بیشتر دانشجویان، اساتید و خانواده‌های محترم ایشان در پیامی درخصوص اقدامات انجام شده در راستای نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری مطالبی را ارائه نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام خدمت دانشجویان، اساتید و همکاران محترم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور مشکلات زیادی را برای اقشار مختلف به وجود آورده است. در ترم دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه ها نیز درگیر آن بودند. آنچه که در این میان بسیار اهمیت دارد این است که همه ما در هر جایگاه و نقشی که هستیم تلاش کنیم خود و خانواده و جامعه را از این ویروس ایمن کنیم. لذا علیرغم همه تلاشهایی که من و همکارانم در واحد تهران غرب انجام دادیم تا امتحانات ایمن و سالم به صورت حضوری انجام شود با توصیه مسئولان بهداشتی و استاندار و دستور رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با هدف به حداقل رساندن رفت و آمد دانشجویان و اساتید برگزاری امتحانات بصورت مجازی در دستورکار قرار گرفت.

لذا ما در واحد تهران غرب تلاش می کنیم تا دغدغه های شما دانشجویان، اساتید و خانواده ها را در خصوص برگزاری امتحانات برطرف کنیم و در این راستا اقداماتی در حال انجام می باشد از جمله:

-انتخاب نرم‌افزار و بستر مناسب و ساده برای امتحان مجازی که مقدمات آن انجام شده است.

-پشتیبانی فنی تلفنی ما از شما دانشجویان و اساتید همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ شب.

- انتقال امتحانات هفته اول همه دانشکده ها به هفته آخر.

- ایجاد سامانه پاسخگویی اینترنتی واحد و تلفنی دانشکده ها برای پاسخگویی به همه سوالات شما.

-رایگان شدن ترافیک سامانه های آموزشی، کلاس های مجازی، امتحانات مجازی، کلاسهای حل تمرین و جلسات دفاع برای کلیه استفاده کنندگان از جمله دانشجویان.

از شما عزیزان تقاضا دارم از مراجعه حضوری به دانشکده ها حتی الامکان خودداری فرمایید و مکرر به سایت واحد مراجعه کنید تا از آخرین اخبار و اطلاعات باخبر شوید. ضمناً سوالات اختصاصی و ابهامات شما که از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی واحد ثبت می شود از روز شنبه ۲۴ خردادماه پاسخ داده خواهد شد.

به امید سلامتی شما و خانواده محترمتان

 

پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

متن پیام منتشر شده درخبرگزاری ایسکانیوز را در لینک زیر دنبال کنید

http://www.iscanews.ir/news/1071645

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش پیام دانشجویان مجازی