برگزاری جلسه هماهنگی امتحانات مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۵ کد : ۴۶۸۹
تعداد بازدید:۲۳۵۴

به گزارش روابط عمومی واحد، جلسه توجیهی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات مجازی با حضور پروین داداندیش، رئیس واحد، روسا، مدیران آموزش و کادر اجرایی دانشکده ها، در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.


ابتدای جلسه روسای دانشکده ها در خصوص روند طی شده جهت آماده سازی برگزاری آزمون مجازی توضیحاتی ارائه نمودند.
سپس پروین داداندیش، رئیس واحد، با تشکر از کادر اجرایی دانشکده ها وظایف و برنامه های مربوط به برگزاری امتحانات را تشریح نموده و با اشاره به همکاری ویژه با دانشجویان در حین برگزاری و پاسخگویی دقیق سریع، پیشنهاداتی ارائه داد تا تجربه اول واحد تهران غرب در برگزاری امتحانات مجازی به یاری خداوند تجربه موفق و افتخار آمیز باشد.


سپس ایزدی، رئیس اداره فناوری اطلاعات واحد، فیلم های آموزشی مربوط به بارگذاری سوالات امتحانی توسط اساتید و پاسخگویی دانشجویان به آن را ارائه نموده و به پرسش های حاضرین پاسخ داد.
در پایان جلسه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین پیشنهاداتی در مورد برگزاری هرچه بهتر امتحانات مطرح شد.


گفتنی است به منظور حفظ سلامتی دانشجویان و کارکنان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب از ۳۱ خردادماه به مدت چهار هفته بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب توجیهی پروین داداندیش برگزاری امتحانات آزمون مجازی رئیس واحد