معاون نمایندگی نهاد رهبری درواحد تهران غرب، روز بسیج اساتید را تبریک گفت

۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۹ کد : ۴۷۱۳
تعداد بازدید:۵۲۶

روز ۳۱ خرداد یادآور استاد قهرمان بسیجی شهید دکتر مصطفی چمران است. او استادی خودساخته بود که تمام امکانات مادی را رها کرد و با اخلاص کامل پا به عرصه جهاد گذاشت. با معیار رهبر معظم انقلاب «بسیجی یعنی علی (ع) که همه وجودش وقف اسلام بود.» شهید عزیز چمران آیینه تمام نمای یک بسیجی واقعی و الگوی کامل این شاخصه است. او که همه دنیای خود را وقف اسلام کرد و در آخر عزیزترین دارایی خود یعنی جانش را فدای اسلام کرد.

این روز ارزشمند را به اساتید گرانقدر و گرانسنگ دانشگاه آزاد تهران واحد غرب تبریک گفته و از استاد بسیجی بزرگوار دکتر ابراهیم صادقی که زحمات فراوانی برای پویایی این نهاد ارزشمند در این واحد علمی کشیده و فعالیت های ارزشمند ایشان باعث شده بسیج اساتسد این دانشگاه جزء برترین های تهران معرفی شود، تشکر و قدردانی داشته و این موفقیت را به ایشان و تمامی اساتید بسیجی دانشگاه واحد غرب تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دانشگاه به عنوان مغز متفکر جامعه و استادان و نخبگان به عنوان تولید کنندگان نرم افزارهای مدیریت کلان کشور محور اصلی پیشرفت کشورند. در این بین نقش اساتید بسیجی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب و تمدن سازی در جهان اسلام با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقشی بی بدیل و بسیار موثر است.

اینجانب با تشکر از ریاست محترم واحد تهران غرب خانم دکتر داداندیش بابت حضور بسیجی وار در عرصه خدمت به دانشگاهیان و حمایت های همه جانبه از بسیج اساتید این واحد، توفیق روز افزون ایشان، روساء بسیج اساتید، کارمندی و دانشجویی را در انجام وظیفه و خدمت به جامعه دانشگاهی از خداوند متعال خواستارم.

محمد جعفر محمدی

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد تهران واحد غرب

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بسیجی نماینده مقام معظم رهبری