پیام تبریک خانم دکتر داداندیش رئیس واحد، به مناسبت پاسداشت تاسیس بسیج مستضعفین

۰۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۲ کد : ۳۱۲۹
تعداد بازدید:۲۳۸۶

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام ‌اسلامی درعرصه‌ های مختلف مرهون ‌تفکر بسیجی‌ است.

(مقام معظم رهبری)

«بسیجی از جمله واژه هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغت نامه و دایره المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود.» "بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است. شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت و سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (ره) نقش تعیین کننده دارد.

مدرک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می تواند ما را به گوشه هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاه ها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه براین تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته اند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه، علی الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

 

 

 

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران غرب

کلید واژه ها: بسیجی تفکر بسیجی اسلامی دانشگاه تفکر انقلاب علمی داداندیش پروین داداندیش