اهدای یک دستگاه ونتیلاتور از سوی واحد تهران غرب به بیمارستان بوعلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از خیرین واحد تهران غرب برای تهیه و اهدای دو دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان بوعلی تقدیر کرد.

۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۵ کد : ۴۸۹۶
تعداد بازدید:۹۳۲

به گزارش روابط عمومی واحد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در پی اهدای دو دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) تهیه شده توسط خیرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب طی نامه ای تقدیر و تشکر کرد.
دکتر خوشدل در این نامه از احساس مسئولیت سرکار خانم دکتر داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و همکاران گرانقدرشان در شرایط حساس و خطیر پیش رو کشور تقدیر کرد و گفت: بحران کنونی فرصتی است برای خدمت به مردم که می تواند با درایت و مدیریت شایسته انجام پذیرد.
وی افزود: در شرایط کنونی زمینه ها و بسترهای مناسبی جهت توسعه و مشارکت خیرین در حوزه های بهداشتی و درمانی آماده است و در این راستا مسئولین بویژه دانشگاهیان می توانند موقعیت‌ها را مغتنم دانسته و از وجود خیرین بزرگوار به نحو شایسته بهره مند و در جهت نهادینه سازی امر خیرات با تمام توان و همت ورود نمایند. همچنین الگوسازی در این امور جزو اساسی ترین معیارها میباشد و قطعاً با تحقق این نمادهای ارزشی ما بتوانیم وظیفه و دین خود را به ملت ادا نمائیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان اظهار کرد دستگاه های تنفسی اهدا شده جهت استفاده بیماران بستری شده در بیمارستان بوعلی، نشان از همت بلند و ارزشمند این خیرین دارد و امیدواریم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و همبستگی هر چه زودتر بر این بیماری فائق شویم.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ونتیلاتور علوم پزشکی دستگاه دانشگاه آزاداسلامی