فراخوان تاسیس تیم های پایه و حرفه ای دانشجویی در انجمن های علمی باشگاه پژوهشگران جوان تهران غرب

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷ کد : ۴۹۰۱
تعداد بازدید:۸۷۲

به گزارش روابط عمومی واحد، بمنظور ایجاد بسترهای مهارت آموزی دانشجویان و انجمن های علمی و ایجاد رقابت جهت شکوفایی استعدادها و حمایت از ایشان باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب در نظر دارد، به تاسیس تیم های پایه در گروه های تخصصی و انجمن های علمی پس از تصویب در شورای باشگاه پژوهشگران نماید، این تیم ها دارای مجوز ۲ ساله بوده و به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورت کسب مقام، ضمن حمایت مالی، به تیم های حرفه ای و تخصصی ارتقاء خواهند یافت، همچنین جهت اعزام به مسابقات ملی و بین المللی از حمایت مادی و معنوی واحد برخوردار خواهند شد.

همچنین انجمن های علمی و گروه های تخصصی جهت ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان، در صورت تمایل می توانند پس از رصد مسابقات و رویدادهای معتبر و موضوع های روز نسبت به ارسال پیشنهادات و تاسیس تیم اقدام نمایند. باشگاه پژوهشگران آماده همکاری تاسیس تیم در کوتاه ترین زمان می باشد.

در این استا، سه تیم به مسابقات ستارگان بورس ۴ سازمان بورس و اوراق بهادار اعزام شدند. همچنین دانشجویانی که در مسابقات ملی و استانی مقام آورده اند می توانند با شماره ۰۹۰۱۱۵۲۹۷۳۴ جهت حمایت و ایجاد تشکیل تیم تماس بگیرند.

امید است با برنامه ریزی و کمک انجمن های علمی و گروه ها و حمایت مستمر رئیس واحد تهران غرب بتواند یکی از قطب های فعال در برگزاری و شرکت در مسابقات شود.