داداندیش: ایجاد فرصت اشتغال پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان از اهداف مهم این قرارداد ها و تفاهم نامه ها می باشد

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۱ کد : ۴۹۹۲
تعداد بازدید:۵۷۶

دکتر داداندیش در آیین امضای تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی و قرارداد مشارکت در ارائه خدمات آموزشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت فناوران سیراف که ۲۵ مرداد ۹۹ برگزار شد، ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی اظهار کرد: اکثر دانشگاههای کشور تلاش کردند حجم قرار دادهایشان را با شرکتهای پیشرو افزایش دهند، وی افزود: از سال ۹۳ تاکنون ۲۲ تفاهم نامه بامراکز سازمانی بیرونی منعقد کرده ایم که برخی تفاهم نامه ها منجر به قرارداد نشد برای همین سیاست واحد را تغییر دادیم که در کنار تفاهم نامه قرار داد هم امضاء شود و از بین مسائل کلی و مشترک تفاهم نامه، یک موضوع را انتخاب کردیم تا با یک برنامه کوتاه مدت و در قالب قرارداد آن را اجرایی کنیم.
داداندیش با بیان اینکه ایجاد فرصت اشتغال پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان از اهداف مهم این قرارداد ها و تفاهم نامه ها می باشد، گفت: دانشجویان در دوران تحصیل باید با فرصتهای شغلی آشنا شوند، تا پس از فراغت از تحصیل آمادگی داشته باشند تا شغل مناسب خود را مبدا کنند.
وی همچنین ایجاد فرصت برای اساتیدجهت انجام فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی بمنظور حل مشکلات جامعه و کشور را از دیگر اهداف برشمرد.

رئیس واحد تهران غرب گفت: نیاز جامعه به توسعه زیاد شده و دانشگاه نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد، ما افتخار داریم این تفاهم نامه را امضاء کنیم و در این راستا اولین قرارداد را نیز امضاء می کنیم تا بتوانیم خدمت بیشتری به دانشجویان و اساتید ارائه دهیم و کمک کنیم صنعت کشور حرکتی کند.
داداندیش افزود: یکی از مسائلی که برای بنگاهها و شرکت ها مهم است تجهیزات دانشگاهی است، ما در واحد تهران غرب تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی خوب و به روزی داریم که فرصت خوبی برای ما ایجاد می کند، تا نسبت به سایر دانشگاهها بتوانیم به بنگاهها و شرکتها خدمات ارائه دهیم.