رئیس واحدتهران غرب: چابک‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب در دستور کار قرار دارد

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹ کد : ۵۰۴۱
تعداد بازدید:۵۱۷

در جلسه سیاست گذاری حوزه دانشجویی فرهنگی که در ۲۱ خرداد ۹۹ برگزار شد، خانم دکتر داداندیش اظهار داشت: خوشبختانه در دوران کرونا فضایی به وجود آمده که می‌توان خدمات آموزش رامجازی ارائه داد مثل: تخفیف شهریه، گواهی اشتغال به تحصیل، ما باید در این زمینه نوآوری داشته باشیم تکراری‌ها را حذف کنیم تا بتوانیم بخش اعظم آن را بدون حضور دانشجو انجام بدهیم این کار فوق العاده است.
رئیس واحد تهران غرب با بیان اینکه به نوعی ما در خط مقدم جبهه هستیم و باید آماده هر گونه تغییر و تحولات باشیم افزود: هدف بعدی ارتقا رضایت ارباب رجوع است. اکنون در امتحانات که در دوره کرونا است رضایت ارباب رجوع آن آرامشی که نگرانی از کرونا را کنار می‌گذارد، یک رزمایش است در این رزمایش ما باید خود را محک بزنیم و ببینیم می توانیم رضایت ارباب رجوع را کسب کنیم، قطعاً می توانیم رفت و آمد دانشجویان را کم کنیم برخی دانشجویان دارای بیماری هستند در ترم پیش ما مطلع شدیم چند نفر از دانشجویان بیماری دیابت داشتند که خود اطلاع نداشتند این فرصتی است که باید آرامش را مهیا کنیم.
وی خطاب به اعضا جلسه گفت: شما هم کمک کنید همفکری کنید تعامل و همکاری داشته باشید پس ما باید در آموزش ستاد بحران تشکیل دهیم که سریع و وقتی با مشکل برخورد کردیم با تماس تلفنی جواب بدهیم، در دوران کرونا شما هم در ستاد آماده باشید با همفکری پاسخ پاسخگو باشید.
داداندیش گفت: هدف دیگر این است واحد تهران غرب را ارتقا علمی بدهیم، از استادان کارآمد استفاده کنیم و جلوی ورود برخی استادان حق التدریس را بگیریم، به روش آموزش نظارت کنیم، کلاسها سر موقع انجام شود، همه چیز استاندارد باشد و خودمان نزدیک کنیم به واحدهایی که در این زمینه بالا هستند و این اتفاق شدنی است.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در جلسه ابراز امیدواری کرد در سال ۹۹ منتظر کمک‌های نوآورانه شما همکاران هستیم.
در پایان جلسه هریک از مدیران و کارشناسان به بیان نظرات و پیشنهادات خود مبنی بر کیفیت بخشی و حفظ سلامت دانشحویان پرداختند. همچنین مطالبی در مورد برگزاری هرچه بهتر امتحانات مطرح کردند.

کلید واژه ها: رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب داداندیش چابک سازی سیاست گذاری