داداندیش: در شرایط کرونا با دانشجویان مدارا کنید

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۵۰۴۲
تعداد بازدید:۵۰۱

در سومین جلسه ستاد برگزاری امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ که ۱۹ خرداد ۹۹ برگزار شد، پروین داداندیش، ضمن تشکر از زحمات همکاران در دانشکده‌ها اظهار کرد: سیاست کلی دانشگاه که در جلسه دیروز استان هم مطرح شد این است که اکنون در شرایط فوق‌العاده به سر می‌بریم. زمانی که در کشور سیل آمد دانشگاه برای آموزش آن مناطق چه راهکارهایی پیشنهاد داد؟ امروز در بحران کرونا، دانشگاه نمی‌تواند به بخشنامه‌ها و شرایط عادی بسنده کند.

وی افزود: امروز این بحران که معضلی مهم و حیاتی بوده، در کشور و جهان ایجاد شده است. در نتیجه اگر ظرفیت لازم را داشته باشیم که با این مسئله بحرانی درست و به‌موقع عمل کنیم، موفق خواهیم شد رضایت دانشجویان و خانواده‌های آنان را کسب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه همکاران عزیز در واحد باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا امتحانات در سلامت کامل برگزار شود، گفت: هر تصمیمی که می‌گیریم تبعات آن دو هفته آینده مشخص می‌شود. یک تصمیم غلط ممکن است در عرض دو هفته آمار بیماران را بالا ببرد، بنابراین باید به این نکته توجه کرد که ظرفیتمان را بالا ببریم و از تمام توان و نوآوری‌ها استفاده کنیم و با مجموعه همراه شویم.

داداندیش عنوان کرد: دانشجویان باید بدانند که در واحد تهران غرب نگران آن‌ها هستیم و سلامتی دانشجو، استاد و کارمندان در اولویت اول است. مشکل برگزاری امتحانات فقط شامل واحد تهران غرب نیست، بلکه همه دانشگاه‌ها در کل کشور درگیر آن هستند. در شرایط عادی نیستیم، پس همه حوزه‌ها باید دست به دست هم بدهیم و در ستاد برای حمایت از دانشکده‌ها، از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود و از همه توان در اطلاع‌رسانی‌ها بهره بگیریم؛ همکاران حفاظت فیزیکی در خط مقدم امتحانات هستند و باید از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری کنند. لذا به حداقل رساندن تردد در هر نوبت امتحانی می‌تواند کمک کند تا امتحاناتی سالم برگزار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه نارضایتی از خدمات واحد تهران غرب به حداقل رسیده و بهترین برنامه‌ها و چابک‌ترین حرکت‌ها برای رضایت دانشجویان در واحد اجرا شده و تصمیماتی که یک ماه قبل در واحد گرفتیم، هفته گذشته در جلسه استان مورد تاکید قرار گرفت؛ واحد تهران غرب پیشرو است، چراکه همکاران در این واحد همکاری و هم‌افزایی خوبی دارند. از همکاران می‌خواهم که صبر و تحمل خود را بالا ببرند و در شرایط کرونا با دانشجویان مدارا کنید و انجام درخواست‌های آنان را سرعت دهید. همانطور که در استان، ستاد بحران تشکیل شده است باید در واحد نیز ستاد بحران تشکیل دهیم. دانشجویانی که خود یا خانواده های آنان بیماری های زمینه ای دارند را شناسایی و معرفی و مدارکشان را بررسی کنید تا امتحان به‌صورت مجازی از آنان گرفته شود.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزاری امتحانات داداندیش ظرفیت