فراخوان طراحی پوستر مستند ویژه دانشجویان واحد تهران غرب

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰ کد : ۵۰۷۳
تعداد بازدید:۳۹۹۷

به اطلاع میرساند؛ مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق و کمیته مستند واحد تهران غرب در نظر دارد پوستر مستند با شرایط زیر تهیه نماید.

 

توجه: عبارات ستاره دار عیناً در پوستر آورده شود

* مستند "واکنش" ”Reaction” Documentary

* نویسنده و کارگردان: فرزین نوبرانی Writer & Director: Farzin Nobarani

* تهیه کننده: مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

Research Center Producer: West Tehran IAU Creative Economy

طرح کلی فیلمنامه

با آمدن ویروس کرونا کشور ایران همانند سایر کشورها دچار شوک می شود. در اوایل اسفند دانشگاهها، مراکز تفریحی، هتلها، رستورانها و … تعطیل می شوند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای ارائه ی آموزش های مجازی وارد عمل شده؛ بلافاصله زیر ساختهای لازم را برای آموزش از طریق دور کاری مهیا می سازد. این روند بصورت شبانه روزی ادامه پیدا کرده تا جائیکه در اواسط اسفند کلاس های مجازی جایگزین کلاسهای حضوری می شود. در ابتدا دانشجویان به خاطر عدم آشنایی با این شیوه مضطرب شده؛ اما رفته رفته آرامش جای خود را به اضطراب می دهد.

یک گزارشگر سمج تصمیم می گیرد از روند مذکور، فیلم مستند تهیه کند. وی با دوربینش وارد دانشگاه شده و مشغول تهیه فیلم می شود. دوربین کنجکاو او هر جا که جلسه ای درباره کلاسها، جشنواره ها، فعالیت های فرهنگی و امتحانات مجازی برپا می شود حاضر است. دوربین، خود را وارد گفتگو ها کرده، از هر دری سوال می کند، وارد هر بحثی می شود و از همه می خواهد تا به سوالات گاه و بیگاه او پاسخ دهند. کارکنان و دانشجویان دانشگاه دیگر به او عادت کرده و اگر او در جلسه ای حاضر نباشد تعجب می کنند. دوربین تا پایان امتحانات مجازی همراه کارکنان و دانشجویان است و بعد از سپری شدن این پروسه از جمع آنها خداحافظ می کند تا در صورت مهیا شدن شرایط در ترم آینده باز گردد.

ابعاد پوستر:

۱۰۱۶ × ۶۸۶ mm

افقی ( Portrait )

Jpg / Pdf

300 dpi

داوری در دو مرحله انجام خواهد شد.

در مرحله اول کارهای ارسالی مناسب جهت رای گیری در سایت و یا اینستاگرام (متعاقباً اعلام می گردد) بارگذاری می شود و مرحله دوم ۵ کار که بیشترین رای را آورده باشند توسط کمیته مستند واحد بررسی و کار برنده معرفی می گردد.

به برنده بهترین پوستر جایزه ۱ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

جهت ارسال فایل آثار خود اینجا کلیک کنید.