برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار اعلام شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۰۹۶
تعداد بازدید:۲۶۲۵۸

تصویر مطلب برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار اعلام شد

برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار براساس تقسیم بندی استانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی واحد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل که پیرو تقویم آموزشی مورخ ۹۹/۴/۲۵ تدوین و ابلاغ شده، انتخاب واحد دانشجویان طی روزهای ۲۰ تا ۲۸ شهریور ماه انجام می‌شود و شروع کلاس‌ها برای دانشجویان ورودی ماقبل ۹۹ از تاریخ ۹۹/۶/۲۹ و تاریخ حذف و اضافه ۹۹/۷/۱۲ و مطابق جدول زمان بندی اعلامی خواهد بود.

در این دستورالعمل تأکید شده است: برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد برای دانشجویانی که در این دوره موفق به انجام انتخاب واحد نشده‌اند، مجدداً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برنامه زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس تقسیم بندی استانی به شرح ذیل است:

637350922545477944.jpg انتهای پیام /

کلید واژه ها: آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی روابط عمومی