آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۹ کد : ۵۱۸۵
تعداد بازدید:۱۸۲۸

به گزارش روابط عمومی واحد، آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس واحد، هیأت رئیسه، اعضای شورای دانشگاه، روسای دانشکده ها، کارکنان حوزه آموزش در اتاق جلسات حوزه ریاست برگزار شد. در این مراسم دکتر سید حسین پیشگر، عضو هیأت علمی واحدتهران غرب، با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی معرفی و از زحمات و خدمات دکتر گیوریان در دوران معاونت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی قدردانی شد.

در ابتدای مراسم داداندیش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام ماه صفر اظهار داشت: در این دوران تغییر و جابه‌جایی‌ها همواره بمنظور پیشرفت، توسعه و اهداف رو به جلوی واحد بوده است.

وی افزود: افرادی که تاکنون در واحد تهران غرب خدمت کردند خوشبختانه قدم های خوبی در جهت ارتقای واحد برداشته اند، دانشگاه آزاد با توجه به مدیریت جدید اهداف متفاوتی طراحی کرده که خیلی از آنها مربوط به مسائل روز و فناوری های نو است. اگر ما نتوانیم خود را به این مسیر برسانیم قطعاً عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه در عرصه خدمتگزاری همیشه تغییر و تحول بوده و خواهد بود، عنوان کرد: مهم این است که انسان در مدت زمانی که در این جایگاه قرار می گیرد با تعهد و وفاداری و با در نظر گرفتن آرمانهای نظام مقدس حداکثر توان خود را جهت ارتقای دانشگاه به کار گیرد.

رئیس واحد تهران غرب بیان داشت: همانطور که مستحضرید واحد تهران غرب واحد پویا و جوان است در این چند سال توانسته خود را به واحدهای بسیار قدیمی دانشگاه برساند و حتی پیشرو باشد، و توانسته هم افزا شود و در این شرایط گذار رو به جلو حرکت کند، همچنین تعداد دانشجو و استادانش را افزایش دهد و خدمات مناسب هم ارائه دهد، این جزو مهم‌ترین شاخص‌های یک واحد است.

داداندیش گفت: واحد تهران غرب در حوزه پژوهش هم پیشرفت قابل توجهی داشته است، آزمایشگاه ها رونق پیدا کرد، و یکی از ۴ واحد استان تهران و ۴۰۰ واحد در کل کشور فقط واحد تهران غرب است که سرای نوآوری دارد و در راستای اهدافی که برای دانشجویان تعریف شده حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات ارزنده معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی گفت: دکتر گیوریان نقش موثری در آموزش داشت، در گسترش و توسعه رشته‌های دانشگاهی و جذب اساتید همکاری کردند، همچنین در افزایش تعداد دانشجو و ارتقای اساتید کمک شایانی کردند. امید است کسانی که بعد از ایشان در این جایگاه قرار می‌گیرند دنباله رو اهداف ایشان باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ضمن تشکر از ۴۲ ماه تلاش و خدمت دکتر گیوریان در مدت تصدی پست معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی از تجارب و تلاش‌های وی در خانواده دانشگاه آزاد تشکر کرد.

سپس داداندیش ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به سرپرست جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی افزود: دکتر پیشگر هم واقعاً جز ثمرات دانشگاه واحد تهران غرب است که از زمان سربازی تاکنون در دانشگاه خدمت کرده و همواره خدماتش رو به رشد بوده و توانسته واحد را به جلو سوق دهد. وی در هر بخشی که بوده ثابت کرده که یک جوان با سن کم می تواند نوآوری خلاقیت داشته باشد و بتواند انگیزه و خود گذشتگی داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای آموزش خوب و زحمتکش هستند و خدمات خوبی هم انجام دادند که من لازم می‌دانم از مدیریت خوب دکتر گیوریان و همچنین از همکاران آموزش تشکر کنم و خوشبختانه همه معاونین و روسای دانشکده‌های واحد جز اساتید جوان و هیأت علمی تهران غرب اند که این جز افتخارات من خواهد بود و ضمن اینکه موفق هم هستند.

داداندیش از کسانی که از گذشته تاکنون در واحد تهران غرب زحمت کشیده اند تشکر و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

سپس گیوریان معاون پیشین ضمن ارائه گزارشی از دوران مدیریت خود، واحد تهران غرب را واحدی فعال، پویا و موفق دانستند که حاصل کوشش و همدلی کارکنان میباشد.

در ادامه پیشگر سرپرست جدید آموزش ازحسن اعتماد رئیس واحد تشکر و با بیان برنامه ها و اهداف خود گفت: باید تجربیات خوب را به عمل تبدیل کرد و در جهت تقویت آن تلاش کرد.

در پایان جلسه، هدیه و لوحی به‌رسم یادبود از طرف ریئس واحد به گیوریان اهداء شد

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب واحد تهران غرب پروین داداندیش حسن گیوریان سید حسین پیشگر