حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مطرح کرد؛

تبیین نوآوری‌های خداوند در قرآن/ دفاع از ولایت حتی از جان خود و فرزند بالاتر است

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به تبیین نوآوری‌های خداوند در قرآن پرداخت.
۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹ کد : ۵۴۵۸
تعداد بازدید:۶۱۴

به گزارش روابط عمومی واحد، نشست خبری جایزه جوان نوآور ماندگار و رونمایی از نشان عالی شهید سید مصطفی موسوی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صبح امروز در مجتمع پیامبر اعظم (ص) این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر محمدی، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در این نشست گفت: برگزاری جایزه جوان نوآور ماندگار، ایده بسیار خوبی است که توسط مسئولان واحد تهران غرب دنبال شده است.

وی افزود: خداوند نوآوری‌های مختلفی دارد که در قرآن به آن اشاره شده است. مثلاً به مادر حضرت موسی (ع) می‌فرماید که فرزند را در صندوقچه بگذار و او را در دریا بگذار و به ما بسپار. یا اینکه اصحاب کهف ۳۰۹ سال می‌خوابند و پس از سال‌ها بیدار می‌شوند و زنده‌اند. همچنین خداوند به حضرت ذوالقرنین دستور می‌دهد که چه سدی بسازد و این نوآوری محسوب می‌شود و مثال‌های متعدد دیگری وجود دارد.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: سوره یوسف پر از داستان‌های مختلفی است که در آن نوآوری توسط خداوند متعال وجود دارد. داستان‌هایی در مورد حضرت یونس، حضرت عیسی و بقیه انبیا نیز نوآوری‌های خیلی خوبی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: حضرت زهرا جوانی ۱۷ ساله و نوآور بود. بعد از جریان سقیفه ۷ مرد در خانه امیرالمومنین پنهان شدند که در امان باشند. دشمن وقتی به خانه حضرت زهرا (س) حمله می‌کند، او به میدان می‌آید و نمی‌گوید که مردان باید دفاع کنند. دفاع از ولایت حتی از جان خود و فرزند بالاتر است.

کلید واژه ها: شهید سید مصطفی موسوی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مدافع حرم جایزه جوان نوآور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش