آرشیو اخبار

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روابط عمومی‌ واحدهای دانشگاهی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در راستای برقراری ارتباط پویاتر با مخاطبان مسیر تحول و توسعه روابط عمومی ها را هموارتر می‌کند. همکاران روابط عمومی با وجود همه ناملایمات رسانه ای و تنگ نظری ها بیش از پیش شفافیت، آگاهی بخشی و پرهیز از سیاسی کاری را سرلوحه اقدامات خود در امر اطلاع رسانی و ارتباط با جامعه هدف خود یعنی استادان، دانشجویان و کارکنان قرار دهند.

ادامه مطلب

بازدید عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد و دکتر استیوفنس از غرفه واحد تهران غرب گزارش تصویری

دکتر نوش آفرین انصاری عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر جان استیفنس استاد دانشگاه استرالیا به اتفاق هیأت همراه از غرفه دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران غرب دیدن کردند.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه

کارگاه آموزشی «فرهنگ مطالعه در خانواده» از سوی واحد تهران غرب با حضور دکتر نوش آفرین انصاری؛ عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مسعود ناصری؛ عضو شورای کتاب کودک، فرزانه اخوت؛ کارشناس و مروج ادبیات کودکان و نویسنده فرهنگنامه کودک و نوجوان، و جان الکساندر استیفنس؛ استاد ادبیات کودک و نوجوان و در دانشگاه استرالیا به همراه مسئولین فرهنگی واحد در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد. عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است که به دلیل وسعت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه می‌تواند در بحث‌هایی چون خواندن و شناخت ادبیات کودک بسیار تاثیرگذار باشد.

ادامه مطلب

شرکت کنندگان موفق استارت آپ ویکند از موفقیت های خود گفتند

دومین جلسه هماهنگی استارت آپ ویکند سه شنبه ساعت 10 صبح در دانشکده فنی و مهندسی کار خود را آغاز کرد. این جلسه که با حضور اعضای سابق استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، دانشجویان و شرکت کنندگان از سوابق و موفقیت های گذشته سخن به میان آوردند و به گفتگو نشستند.

ادامه مطلب