تجلیل رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از کارکنان واحد

۰۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۱ کد : ۲۹۴۸
تعداد بازدید:۳۴۸۶

تجلیل رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از کارکنان واحد

رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور در محل کار کارکنان، روز کارمند را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی واحد، داداندیش رئیس واحد درحاشیه این بازدید اظهار کرد:

تلاش خالصانه و صادقانه کارکنان خدوم دانشگاه، نشان از دانایی و تعهد آنان دارد.

وی افزود: نتیجه تلاش و کوشش کارکنان، درخت امیدی بود که به بار نشست و ما شاهد این شکوفایی و بالندگی بوده ایم، نمونه این تلاشها تبدیل شدن واحد از کوچک به سطح بزرگتر و همتراز شدن با دیگر واحدهای استان تهران میباشد و این پیشرفت وتلاش و کوشش را مدیون و مرهون زحمات اعضای هیات رئیسه، اساتید وکارکنان دانشگاه آزادتهران غرب می دانم.

رئیس واحدتصریح کرد:

تبدیل شدن به یک واحد ویژه، الزامات و خصوصیاتی را میطلبد، که ما در حال انجام آن هستیم و باید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب را به برندی تبدیل کنیم که انتخاب اول دانشجو باشد.

داد اندیش با بیان اینکه احترام و تکریم ارباب رجوع باید جزو رسالت و سرلوحه کارکنان قرار گیرد، با اشاره به حدیثی از امام حسن (ع) افزود:

با مردم به گونه ای رفتار کن که دوست دارید با تو آنگونه رفتار کنند. وی با اشاره به این حدیث عنوان کرد: این حدیث میتواند منشور اخلاقی برای همه کارکنان باشد.

در ادامه افزود:

فراهم کردن شرایط تحصیل، توام با آرامش، احترام و تکریم ارباب رجوع وظیفه تک تک ماست و معتقدم اگر هریک از ما در مسئولیت و جایگاهی که بر عهده داریم، عملکرد مناسبی داشته باشم، قطعاً موجبات رضایت مردم و پروردگار متعالی را فراهم خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، حیدری معاون اداری و مالی واحد تهران غرب نیز گفت:

فعالیت و شغل ما زمانی معنای درست خواهد یافت، که پشتوانه فکری و فلسفی مناسبی داشته باشد. شغل مناسب به انسان شرافت، کرامت، پاکی هدیه میکند و کارمند بودن یکی از همین نمونه هاست.

حیدری افزود:

ما نیز در تقویم جمهوری اسلامی ایران عضوی از کارکنان یک سازمان بزرگیم و نقش و وظیفه اصلی ما، همان خدمتگزاری به میهن اسلامیمان است.

او خاطر نشان کرد:

بزرگترین شعار ما در محیط دانشگاه ، تکریم ارباب رجوع است و این مقوله باید سرلوحه کار و رسالتمان قرار گیرد.

معاون اداری مالی با مهم انگاشتن امر خدمتگزاری به مردم و بخصوص دانشجویان، با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) افزود: وقتی خداوند برای بنده اش نیکی بخواهد، حاجت مردم را در دست او قرار میدهد، شاید داشتن مسئولیت اجرایی وخدمت به مردم، در راستای این هدف متعالی باشد.

حیدری خاطر نشان کرد: به جهت برنامه ریزی مدون و چشم اندازی درست، در آینده ای نزدیک، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر خواهیم بود. همه این پویایی، بالندگی، شکوفایی و همدلی را مدیون مدیریت خرد مندانه و دور اندیشانه رئیس واحد و تلاش های مضاعف همکارانم در واحد هستم.

معاون دانشجویی و فرهنگی نیز، ضمن تبریک روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی (رجایی) و (باهنر) عنوان کرد: همیشه در شرایط سخت، آرامش ایجاد می گردد، در این چند سال با مدیریت هوشمندانه و خستگی ناپذیر رئیس واحد وتلاش های شبانه روزی همکارانم، توانستیم از این سختیها عبور کنیم و واحد تهران غرب را به این جایگاه رفیع برسانیم.

امیرفیروزکوهی افزود: خانواده محبوب ترین بنای هستی است و ما در تهران غرب یک خانواده بزرگ هستیم، بنابراین هرآنچه انجام میدهیم در راستای آرامش و رفاه این خانواده بزرگ دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه برای رشد و پیشرفت و تعالی هر سازمان و ارگان فاکتورهایی لازم است عنوان کرد: وحدت، عشق، دوست داشتن و احساس خانواده بودن از مهمترین ارکان این بالندگی است.

میناوند مدیر اداری واحد نیز گفت:

بنده نیز به نوبه خود از تلاش تمامی همکاران در تمامی حوزه ها قدردانی مینمایم و این عزیزان با تمام توان و انرژی خود، در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی شایسته به دانشجویان در حوزه فرهنگی، آموزشی. پژوهشی و اداری و مالی مشغول فعالیت می باشند.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تهران غرب غرب تهران غرب اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش