سخنرانی خانم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در افتتاحیه سومین همایش بین المللی فوتبال کلینیک

۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۲ کد : ۳۹۸۸
تعداد بازدید:۱۵۰۴

خانم دکتر داداندیش در ابتدای مراسم تاریخچه کوتاهی از دانشگاه آزاد در چهارمین دهه حیات خود را بازگو کرد و با اشاره به فعالیت های واحد تهران غرب، دقایقی پیرامون نقش دانشگاه و ورزش اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم خود، برای واحدهای دانشگاهی به منظور ارتقاء دانش و مهارت دانشجویان برنامه هایی را مشخص کرده است که مأموریت واحد تهران سلامت می باشد، در نتیجه ارتباط تنگاتنگی با تربیت بدنی و کلینیک فوتبال دارد. برای اینکه مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی را در دانشجویان بالاببریم رویدادهای زیادی در واحد برگزار میکنیم. تا به حال ۶ استارتاپ برگزار کردیم و ۳ تا هم تا آخر امسال برگزار خواهد شد. یکی از اینها «ایده های نو برای زندگی بهتر معلومین و کم توانان» است.

داداندیش گفت: در دنیا هر ۱۵ سال رشد علم را شاهد بوده ایم، یعنی هر ۱۵ سال، رشد علم دوبرابر می شود، اما پیش بینی کرده اند که در سال ۲۰۲۰ هر دو ماه رشد علم در تمام گرایشها دو برابر می شود، حتماً هم دانش فوتبال شما هم دوماه یکبار ارتقاء پیدا می کند. نکته دیگر اینکه امروز دانشجویان مانند سی سال پیش نیستند. بسیار قوی هستند، ابزارهای قوی دارند و توسط وسایل ارتباط جمعی و اینترینت دانش روز را می گیرند.

وی گفت: ما آمادگی داریم که کمک کنیم، کمپین به وجود بیاوریم، مثل کمپین مسئولیت اجتماعی، ارزشهای اخلاقی، که روزی در آینده بگویند تیم های فوتبال ایران ارزشهای فوق العاده اخلاقی در مسابقات با خود می آورند.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج این همایش مانند گذشته موفق و روبه جلو باشد

گفتنی است، محورهای این کنگره مدیریت، آموزش، فوتبال پایه، بازاریابی، پزشکی و سلامت است که اساتید خبره در این حوزه ها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. همچنین در حاشیه این کنگره کارگاههایی با موضوعات روز مانند دیجیتال مارکتینگ، اورژانسهای فوتبال، مسئولیت ها و الزامات حقوقی در فوتبال، چمن فوتبال و آنالیز گازهای تنفسی، تفسیر و کاربرد آن توسط مدرسین فعال بین المللی در این حوزه ها برای علاقمندان برگزار خواهد شد.