دکتر داداندیش ضرورتهای دو هفته ای در واحد تهران غرب را بیان کرد

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴ کد : ۵۳۴۲
تعداد بازدید:۸۴۶۴

اساتید دانشجویان، همکاران گرامی

سلام علیکم

با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان و ولادت امام حسن عسگری (ع)، با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا در ایران و اعلام وضعیت قرمز در شهر تهران فعالیتهای اداری دانشگاهها تعطیل اعلام شده است، همانطور که مستحضر می باشید؛ فعالیتهای علمی و آموزشی واحد تهران غرب بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.

لذا از اساتید محترم دانشجویان گرامی استدعا دارم که در کلاسهای مجازی مشارکت فعال داشته باشند. در بازه تعطیلات دو هفته ای همکاران آی تی واحد مثل گذشته از این کلاسها پشتیبانی فنی انجام خواهند داد.

برای پاسخگویی به مشکلات و درخواستهای شما عزیزان سامانه ثبت درخواستهای ضروری ایجاد شده است که همکاران من در دانشکده ها بصورت روزانه درخواستهای شما را دریافت و پاسخگو خواهند بود.

از شما دانشجویان و اساتید فرهیخته و خانواده های محترم خواهشمندم با توجه به ضرورت اجرای مقررات و دستورالعمل های بهداشتی به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا، با اجرای دقیق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا حتی الامکان در خانه بمانید و در صورت خروج اضطراری از منزل در هر شرایطی ماسک بزنید.

اطمینان دارم، جامعه دانشگاهی، خصوصاً خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با مشارکت و همکاری در این شرایط بحرانی مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی شناخته و به نحو احسن در خانه، محله و جامعه به اجرا در خواهد آورد.

شایان ذکر است ما در واحد تهران غرب از پیشنهادات نوآورانه و همراهی شما درمقابله با بحران کرونا و کمک به همنوعان که دراین شرایط دچار آسیب جدی شده اند استقبال می کنیم.

(از طریق شماره گیری #۲۲۸۸*۷۸۰* می توانید کمکهای خود را به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بیماران کرونایی اهدا کنید)

با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما

و همه خدمتگذاران جامعه

پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: واحد تهران غرب تهران غرب کرونا دانشجویان کلاسهای مجازی پروین داداندیش