پیام تسلیت خانم دکتر پروین داداندیش و هیات رئیسه واحد تهران غرب در پی شهادت سردار فخری زاده

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۳ کد : ۵۳۵۶
تعداد بازدید:۶۴۶

بسم رب الشهدا وصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب / ۲۳)


از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.
ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود خون دلها خورده ایم.
اینبار نیز تروریست های کوردل پرده از چهره خود برداشتند و در اقدامی ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای ایران عزیزمان، سردار حاج محسن فخری زاده که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و اقتدار ایران عزیز صرف نمود به شهادت رساندند.
اینجانب از طرف خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ضمن محکومیت و انزجار از این اقدام کوردلانه دشمنان، شهادت این سردار بزرگ علم و پژوهش کشور را محضر امام زمان (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم. دشمنان ما بدانند که ما دانشگاهیان نخواهیم گذاشت آرمان وراه شهید و پرچم توسعه دانش وپیشرفت و اقتدار کشورمان یک لحظه بر زمین بماند و با همت وپشتکار اساتید و دانشجویان، صدها سردار فخری زاده تربیت می کنیم و به ملت و رهبر گرانقدرمان تقدیم خواهیم کرد.
برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
۸ آذرماه ۹۹

کلید واژه ها: ایران شهادت بزرگ سردار آزاد ملت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش