سرپرست حوزه پژوهش و فناوری در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر:

واحد تهران غرب نسبت به دانشگاه های آزاد دیگر هر چند جوان است اما گام های مهمی برداشته که امیدواریم ادامه داشته باشد

۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۷ کد : ۵۴۳۵
تعداد بازدید:۸۹۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، دکتر حیدری، معاون اداری مالی و سرپرست حوزه پژوهش و فناوری در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر که با حضور دکتر داداندیش رئیس واحد، دکتر پیشگر معاون دانشجویی – فرهنگی و سرپرست آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر روسای دانشکده ها، مدیران در سرای نوآوری واحد تهران غرب برگزار شد، با ارائه گزارشی از تلاش‌های انجام شده در حوزه پژوهش از زحمات و حمایت های رئیس واحد در ارتقا پژوهش تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در واحد تهران غرب فقر امکانات و فقر تلاش را داشتیم، افزود: در راستای ارتقای پژوهش ارتقا، رئیس و احد به همه حوزه ها بخصوص حوزه پژوهش توجه خاصی داشتند.

برگزاری ۴۳۲ جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل های بهداشتی

حیدری در ادامه با بیان اینکه با تمام مشکلات و مسائلی که داشتیم به خصوص کرونا تلاش بر این بوده که به نحو احسن فعالیت‌های پژوهشی صورت بگیرد، تصریح کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌ها در خصوص جلسات دفاع پایان نامه ها و رساله دکتری تقریباً ۴۳۲ پایان نامه کارشناسی ارشد با با کمک همکاران و مسئولین دانشکده ها و مدیران پژوهش برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد ۲۷ پایان نامه دکترا که برای واحد تهران غرب به عنوان واحد بسیار جوان قابل قبول است. از این ۴۳۲ پایان نامه ارشد ۶۰ پایان نامه به صورت مجازی بوده که جای تشکر دارد.

افتتاح ۶ آزمایشگاه حوزه عمران در آینده نزدیک

سرپرست پژوهش و فناوری واحد تهران غرب مهم ترین اقدام این واحد را پشتیبانی سامانه پژوهشیار به صورت غیر حضوری دانست، گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته ۴۱ آزمایشگاه و کارگاه در واحد تهران غرب وجود دارد که به زودی ۶ آزمایشگاه در حوزه عمران افتتاح خواهد شد که در مراحل پایانی می باشد.

حیدری ادامه داد: واحد تهران غرب در حوزه صنعت تفاهم نامه هایی با اتحادیه های سوخت های جایگزین و سپیدار سیستم انجام داده که در راستای نیازمندی ها واحد و جامعه صورت گرفته و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد ثمرات آن خواهیم بود.

وی گفت: واحد تهران غرب نسبت به دانشگاه های آزاد دیگر هر چند جوان است اما گام های مهمی برداشته که امیدواریم ادامه داشته باشد و در آینده شاهد شکوفایی بیشتر و بهتر واحد در زمینه پژوهش و سایر زمینه ها باشیم.

وی همچنین افتتاح سرای نوآوری را نویدبخش آینده روشن در بخش پژوهش دانست.

 

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب سرای نوآوری باشگاه پژوهشگران جوان پارک فناوری هفته پژوهش تجلیل