در واحد تهران غرب:

سومین دورهمی کسب و کاری برگزار شد

۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۶ کد : ۵۵۰۶
تعداد بازدید:۸۹۹

به گزارش روابط عمومی واحد، سومین دورهمی کسب کار با حضور دکتر حاجی پور، رئیس سرای نوآوری، مهندس قلی پور، مشاور مدیریت کسب و کار و کارآفرین، جمعی از دانشجویان علاقمند این حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سرای نوآوری برگزار شد.


در این نشست دکتر حاجی پور بعنوان میزبان جلسه، هدف از این دورهمی کسب و کاری را جریان سازی نوآوری اعلام کرد و گفت: در سرای نوآوری، استارتاپ ها، شتاب دهنده، واحدهای فناور و حتی کارآموزان و کارکنان سرا و البته دانشجویان علاقمند بعنوان بدنه اصلی این ساختار، موجودیت های اصلی این دورهمی را تشکیل میدهند.


وی افزود: برای اینکه از لحاظ فکری به یک نقطه مشترک برسیم این دورهمی ها را برنامه ریزی کردیم و دوشنبه هر هفته در مورد دغدغه های کسب و کاری که وجود دارد بحث و تبادل نظر می کنیم. بیشترین تمرکز بر انتقال تجارب افراد مختلف که بعنوان میهمان در این جلسات حضور پیدا می کنند، می باشد تا به نحوی نوع نگرش افرادی که در این حوزه خبره هستند، منتقل شود و در ذهن افراد مخاطب، بینشی شکل گیرد که بتوانند تصویرسازی مناسبی برای شروع کسب و کارشان طراحی نمایند.


گفتنی است دورهمی های کسب و کار هر دوشنبه از طریق ثبت نام علاقمند در سرای نوآوری برگزار می شود و برنامه بصورت لایو اینستاگرامی از صفحه اینستاگرام سرای نوآوری واحد تهران غرب برای سایر علاقمندان پخش می شود.

کلید واژه ها: سرای نوآوری دورهمی کسب وکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب