پیام تبریک دکتر داداندیش به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، دهه فجر و پانزدهمین سال تاسیس واحد تهرا غرب

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۵۵۴۹
تعداد بازدید:۹۳۶

دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب روز ولادت حضرت فاطمه (س) و ایام دهه مبارک فجر را طی پیامی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی
دانشجویان، اساتید و همکاران گرامی

سلام علیکم
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته ی بزرگداشت پانزدهیمن سال تاسیس واحد تهران غرب را به شما و خانواده های محترمتان تبریک عرض می نمایم.
توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین علیهم السلام بود نه فقط برای زنان ما که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشیده و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.
روز ولادت چنین بانوی والایی که به شایسته ترین وجه از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز زن و روز مادر نامیده شد جهت گیری بی نقص آن امام همام را در معرفی مسیر تعالی به زنان نشان می دهد.
زنان مسلمان ایرانی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی در سرنوشت کشور عزیزمان ایران داشته اند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ این نقش پر رنگ تر از پیش نمودار گشته است.
سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ۱۲ بهمن ماه را به فال نیک می گیریم و اکنون در آستانه پانزدهیمن سال تاسیس آن شاهد رشد و شکوفایی چشمگیر واحد در سطح استان می باشیم که بی شک این رشد اتفاق نیافتاده مگر با تلاشهای شبانه روزی شما همکاران، اساتید و دانشجویان عزیز و ما قدردان این زحمات می باشیم.
امیدوارم با همکاری، همفکری، هم افزایی یکدیگر بتوانیم همچنان در همه ی حوزه ها پیشرو باشیم و به دانشگاهی تبدیل شویم که کارآفرین فارغ التحصیل نماییم.
اینجانب به نمایندگی از اعضاء هیات رئیسه واحد تهران غرب این مناسبت های ارزشمند را مجدداً تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامتی و سعادت را برای شما عزیزان خواستارم.
دکتر پروین داداندیش
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب روز زن پروین داداندیش