دکتر داداندیش:با همکاری و هم افزایی بیشتر در همه ی حوزه‌ها می‌توانیم شعار "ما فردا را بهتر از امروز خواهیم ساخت" را محقق کنیم

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵ کد : ۵۵۵۳
تعداد بازدید:۹۹۶

وبینار دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور خانم دکتر پروین داداندیش، ریاست واحد، دکتر حیدری معاون مدیریت توسعه و منابع و سرپرست حوزه پژوهش و فناوری، دکتر پیشگر معاون فرهنگی دانشجویی و سرپرست حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر لشکری زاده، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر رمضانی، رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر عزیزی، رئیس دانشکده مدیریت، دکتر زارع، رئیس دانشکده هنر معماری، دکتر نقشینه، رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، دکتر بزازیان، رئیس مرکز تحقیقات صنعت و سلامت، دکتر زینال نژاد، رئیس مرکز آموزش‌های آزاد، مهندس مهری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، دکتر پیرمحمدزاده دبیر جایزه جوان نوآور ماندگار و اساتید و دانشجویان و کارمندان که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
دکتر پروین داداندیش ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله گفت: در پانزدهمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب می‌باشیم. برگزاری وبینار دستاورد دارای چند بخش می‌باشد؛ اول با فعالیت‌های حوزه‌های مختلف آشنا می شویم و از طرفی دیگر حاصل ۱۵ سال فعالیت و تلاش را ارزیابی و آسیب‌شناسی می‌کنیم تا بتوانیم ضعف‌های موجود را تقویت کنیم.
رئیس واحد تهران غرب ضمن قدردانی از همه ی حوزه‌ها و مجموعه‌های واحد تهران غرب که باعث پیشرفت واحد شدند افزود:
این برنامه بصورت وبیناری برگزار می‌شود تا مخاطب‌های ما که همان دانشجویان و اساتید می‌باشند با مجموعه آشنا شوند. در جلسه‌ای که در سرای نوآوری داشتیم پایه‌های دانشگاه را بررسی کردیم که چه کارهایی برای محکم کردن پایه‌های دانشگاه باید به کار ببریم.

وی افزود: وقتی از بیرون به دانشگاه بعنوان یک بنگاه آموزشی و خصوصی نگاه کنیم می‌بینیم در یک بازار رقابتی پیچیده قرار داریم.
متقاضیان هم به دلایل مختلفی از جمله کم شدن جمعیت و تغییر فرهنگ جوانان محدود شده است.
داداندیش ضمن اشاره مختلف راهکارهای موفقیت در این بازار گفت: وقتی به واحدهای مختلف و حوزه‌های مختلف توجه می‌کنیم، می‌بینیم روند پیشرفتی را در پیش گرفته شده است و از نگاه سنتی در حال دور شدن هستند و به کارهای جدید و نوآورانه رو می‌آورند و کسب درآمد بیشتری می‌کند. ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اگر بخواهیم به روز شویم باید بررسی کنیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم. کارهای بسیاری در صدد انجام است ولی باید بهتر ارائه شود.
وی افزود: حالا که مراسم گرامیداشت پانزدهمین سال تأسیس واحد می‌باشد باید دنبال ایده‌های نو و راهکارهای مناسب باشیم و از وجود و حضور اساتید جوان، نخبه و باانگیزه بهره بگیریم تا بتوانیم در مسیر پیشرفت درست حرکت کنیم. نباید فکر کنیم حالا که امسال بیشترین جذب دانشجو را داشته‌ایم پس کار تمام شده است. باید به فکر آینده باشیم و تلاش کنیم وگرنه در بازار رقابتی عقب خواهیم ماند. ما یک واحد دانشگاهی از مجموعه بزرگ دانشگاه هستیم و در این مجموعه اتفاقات خوبی در حال شکل گیری می‌باشد. نوآوری‌هایی شکل می‌گیرد، تحولاتی به وجود می‌آید و جبهه‌ای جدیدی باز می‌شود که از قبل به آن آگاه نیستیم و این موارد ممکن است دانشجو و استاد را ناراضی کند. در این شرایط پیشرفت و جلو رفتن سخت می‌شود ولی من مطمئن هستم ما در واحد تهران غرب با همکاری و هم افزایی می‌توانیم همچون گذشته این موانع را پشت سر بگذاریم.
دکتر داداندیش ضمن اشاره به شعار"ما فردا را بهتر از امروز می‌سازیم" گفت: قطعاً این شعار برای سال آینده هم ادامه دار خواهد بود. حال باید فکر کنیم که ما فردا را چگونه می‌توانیم بهتر بسازیم؟ به نظر من، با همکاری و هم افزایی بیشتر در همه ی حوزه‌ها می‌توانیم این شعار را محقق کنیم. هر روزی که ما خودمان برای همکاری پیش قدم شویم، آن روز آغاز یک موفقیت و پیشرفت است.
در ادامه حوزه‌های مختلف به ارائه دستاوردهای پانزده ساله‌ی خود پرداختند.

معاونت پژوهش و فناوری

معاونت توسعه مدیریت و منابع

معاونت فرهنگی و دانشجویی

دانشکده مدیریت

دانشکده هنر و معماری

دانشکده علوم انسانی

باشگاه پژوهشگران جوان

جایزه جوان نوآور

مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق

مرکز تحقیقات صنعت و سلامت

مرکز آموزش های آزاد