پیام نوروزی دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰ کد : ۵۶۹۶
تعداد بازدید:۱۱۴۳

بسم الله الرحمن الرحیم

ای خدای قلب‌ها، تحویل‌ها

کن محول حال و روز و سال ما

تو عطا کن حال و احوالی بهین

بهر هر ایرانی و ایران زمین

دکتر سارا محمدپور، هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

 

در سالی به استقبال بهار می‌رویم که آغازش عید است و پایانش عید. سالی که با فرخنده ولادت باسعادت حضرت بقیة الله الأعظم (عج) آغاز و به پایان می‌رسد.

سال گذشته سال سختی برای مرم ایران بود. سالی که بیماری کرونا باعث شد تا خیلی از هموطنان و همشهریان و اقوام خود را از دست بدهیم. یاد تمام این درگذشتگان را گرامی می‌داریم. در شرایط همه گیری کرونا، دانشگاه نیز از حضور پر شور دانشجویان محروم ماند، اما کلاسهای مجازی و امتحانات مجازی تجربه و آزمون جدیدی بود که در دوران کرونا شکل گرفت.

سال گذشته برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب سال پیشرفت بود. سالی بود که تلاش‌های پنج ساله‌ی همه ی همکارانم به ثمر نشست و با دوازده پله صعود از رتبه پانزده به رتبه ۳ ارتقا یافتیم. در دی ماه سال ۹۹ سرای نوآوری واحد تهران غرب به امید شتابدهی به کارآفرینی و نوآوری دانشجویان و تیم‌های استارت آپی در زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد. سال گذشته با تمام فراز و فرودها به پایان رسید و سال ۱۴۰۰ با امید و آرزوها و برنامه‌های جدید آغاز می‌شود. سال ۱۴۰۰، یکسال طلایی تا آغاز قرن جدید است.

من امیدوارم در سال جدید با توکل به خدای متعال و همکاری، هماهنگی و هم افزایی و تعامل بیشتر همکارانم بتوانیم با خلاقیت و نوآوری در راستای کیفی سازی دانشگاه و ارائه خدمات بهینه به دانشجویان و جامعه حرکت کنیم و موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر و قدردانی از زحمات یکساله کلیه همکارانم، فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ را به کلیه دانشجویان، اساتید و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تبریک می گویم و برای ایشان سالی توأم با صحت، سلامتی، برکت، موفقیت‌های روزافزون و خبرهای خوش آرزومندم.

 

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

فرودین سال ۱۴۰۰

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بهار تبریک نوروز پروین داداندیش عید نوروز