دکتر پروین داداندیش، کسب رتبه برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب در هشتمین دوره جشنواره فرهیختگان را به رئیس و اعضاء این باشگاه تبریک گفت

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲ کد : ۵۷۶۹
تعداد بازدید:۱۲۰۵

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر پروین داداندیش طی پیامی، کسب رتبه برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب در هشتمین دوره جشنواره فرهیختگان را به رئیس و اعضاء این باشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
رئیس محترم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب
سلام علیکم
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) موفقیت شما، اعضاء محترم باشگاه پژوهشگران جوان، اساتید و دانشجویان فعال در انجمن های علمی را در هشتمین جشنواره فرهیختگان تبریک می گویم.
برنامه ریزی، پشتکار، تلاش شبانه روزی و ارتباط مستمر شما با اعضاء باشگاه و انجمن های علمی دانشجویی، اساتید و همکاران سایر حوزه ها و ایجاد انگیزه برای فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشجویان این واحد دانشگاهی و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها عامل اصلی این دستاورد برای این واحد دانشگاهی بوده است. اینجانب از تلاشهای شما و اعضاء باشگاه که برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب افتخارآفرینی کردید و پرچم واحد را در هشتمین جشنواره کشوری فرهیختگان برافراشتید قدردانی می کنم.
از خداوند متعال برا ی شما، اعضاء باشگاه و انجمن های علمی و خانواده های محترمتان سلامتی، سربلندی وتوفیق خدمت مسئلت می نمایم
دکتر پروین داد اندیش
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: واحد تهران غرب باشگاه باشگاه پژوهشگران باشگاه پژوهشگران جوان تهران غرب داداندیش