۱۱ تیرماه آخرین مهلت ثبت درخواست هیات علمی فناور

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵ کد : ۵۹۲۶
تعداد بازدید:۷۴۳

باطلاع کلیه اساتید گرامی می رساند:

با توجه به ابلاغ آیین‌نامه و شیوه‌نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه اعضای هیئت علمی در آبان سال ۹۹ و در جهت اولویت‌بخشی به موضوعات فناورانه و نوآورانه و جهت شناسایی اعضای هیئت علمی فناور به منظور تشویق و ارائه تسهیلات این فرآیند در دو نوبت در سال اجرا خواهد شد. مرحله نخست اجرایی در دی ماه و بهمن ماه ۹۹ با شناسایی ۲۹۰ عضو هیئت علمی از میان حدود ۵۰۰ پرونده دریافتی صورت گرفت. با توجه به دستورالعمل اجرایی بخشنامه، نوبت دوم اجرایی فرآیند در خرداد ماه و این بار در سامانه ساجد انجام می‌شود. براساس برنامه زمان‌بندی شده اعضای هیئت علمی فناور تا تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

در نهایت و پس از دریافت اطلاعات، بررسی پرونده متقاضیان در سطح مختلف ارزیابی انجام و در نهایت پرونده‌های تایید شده به کمیته اجرایی ارجاع می‌شود. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا در سامانه ساجد مستندی در قالب گواهی تاییدیه به اعضای هیئت علمی ارائه شود.

جهت دریافت آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید.

 

نکته مهم:

چناچه درخصوص بارگذاری مستندات آموزشی و بهره گیری از آیین نامه های هیات علمی فناورسوال و یا ابهامی وجود دارد در روزهای پنج شنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۵ با شماره های ذیل تماس بگیرید. توجه فرمایید در سایر ساعات و روزهای هفته امکان برقراری ارتباط غیرفعال شده است.

شماره تماس درخصوص بارگذاری مستندات آموزشی ۰۲۱۹۱۰۷۷۶۷۰ داخلی ۴۱۰

شماره تماس درخصوص بهره گیری از آیین نامه های هیات علمی فناور ۰۲۱۹۱۰۷۷۶۷۰ داخلی ۴۱۱

 

 

 

کلید واژه ها: اساتید فناور آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب