نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم بر بستر دان - ویژه اساتید

۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۱:۴۵ کد : ۵۹۲۸
تعداد بازدید:۱۶۰۰

این صفحه مرتب به روز رسانی می شود.

نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی بر بستر دان | DAAN

اساتید محترم باید به منظور برگزاری صحیح آزمون‌های آنلاین به موارد زیر دقت داشته باشند:
برای هر یک از دروس، بر اساس تاریخ آزمونی که گروه آموزشی انتخاب کرده است، یک آزمون به صورت خودکار ایجاد شده است و فقط لازم است اساتید محترم، تاریخ و ساعت برگزاری را بررسی کرده و آن را با برنامه قبلی که توسط گروه ارائه شده است تطبیق دهند. در صورتی که مغایرتی وجود داشت، موضوع را حتماً به گروه آموزشی اطلاع دهند.
قبل از برگزاری هر آزمون ۲ دکمه ویرایش آزمون و محتوای آزمون وجود دارد. ابتدا اساتید محترم به قسمت ویرایش آزمون رفته، ایمیل فعال خود را به منظور ارتباطات بعدی وارد کرده و بارم و مدت زمان برگزاری آزمون را وارد نمایند و دکمه ویرایش را کلیک کنند.
سپس به قسمت محتوای آزمون رفته و از طریق دکمه «بارگذاری فایل سوالات آزمون»، فایل سوالات خود را بارگذاری کنند و دکمه ثبت آزمون را بزنند.

اساتید محترم لازم است توجه داشته باشند که بارگذاری سوالات یا ویرایش برگه سوال بارگذاری شده تنها تا قبل از زمان شروع آزمون امکان پذیر است و پس از شروع آزمون امکان بارگذاری سوال وجود ندارد.

پس از آنکه زمان آزمون به انتها رسید، اساتید محترم می‌توانند به قسمت مشاهده نتایج که جلوی هر آزمون مشخص شده است مراجعه کنند، لیست دانشجویانی که در آن آزمون باید شرکت کرده باشند را ملاحظه فرمایند و با کلیک روی دکمه مشاهده که رو بروی اسم هر دانشجو قرار دارد به پاسخنامه‌ای که دانشجو بارگذاری کرده است دسترسی داشته باشند.

اساتید محترم در نهایت می‌توانند با تصحیح برگه پاسخنامه دانشجو، نمره‌ی نهایی دانشجو از آزمون را در فیلد مشخص شده وارد کنند و پس از آن ثبت نهایی و انتشار نمرات را کلیک کنند.

صفحه کلید در قسمت ورود اطلاعات باید حتماً در حالت انگلیسی قرار داشته باشد.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: امتحانات مجازی امتحانات غیرحضوری دستورالعمل امتحانات پایان ترم واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی