دکتر مینو عالمی در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی واحدتهران غرب خبر داد:

قرار گرفتن پایان نامه دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی بین ۱۰۰ پایان نامه برتر پاناسه

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۲ کد : ۵۹۵۶
تعداد بازدید:۵۶۷

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر مینو عالمی، دانشیار گروه زبان انگلیسی واحد تهران غرب در گفتگویی اختصاصی گفت: پایان نامه ی شیوا خاتونی، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران غرب، به راهنمایی اینجانب با عنوان "بررسی اثر تکنولوژی نوین واقعیت مجازی بر روی تلفظ زبان انگلیسی کودکان زبان آموز ایرانی"، در بین ۱۰۰ پایان نامه ی کاربردی برتر، در جشنواره ی ملی پاناسه (پایان نامه های سه دقیقه ای) قرار گرفت.

دکتر عالمی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه انجام این پژوهش، بدون همکاری آزمایشگاه رباتیک اجتماعی شریف امکان پذیر نبود، از حمایت و همکاری این آزمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه این گفتگو با تاکید بر اقدامات موثر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: پاناسه، تلاشی است برای تبدیل ایده به ارزش افزوده و کاربردی‌سازی پایان‌نامه‌ها. در واقع در این جشنواره تلاش می‌شود تا فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها، به موضوع پژوهش و پایان‌نامه‌نویسی نگاهی متفاوت داشته باشند

‌‌‌

دانشیار گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در بخش پایانی سخنان خود افزود: این جشنواره ملی برهمین اساس، با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و همچنین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور شکل گرفت و در طی این رویداد، صاحبان پایان‌نامه‌ها، آنها را در یک ویدئو ۳ دقیقه‌ای توضیح دادند و در نهایت فایل‌های ویدیوئی، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است از بین ۶۴۵ اثر راه یافته به این جشنواره، با نظر کمیته داوران، ۱۰۰ اثر به عنوان آثار برگزیده ی مرحله اول انتخاب شد.