رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب اعلام کرد:

اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی سه انجمن علمی دانشجویی جدید در واحد تهران غرب

۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۹ کد : ۶۰۱۵
تعداد بازدید:۱۱۴۴

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب؛ به همت باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی سه انجمن علمی دانشجویی جدید با عناوین انجمن علمی اقتصاد، انجمن علمی معماری داخلی و انجمن علمی هنرهای تجسمی و نمایشی موفق به اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی شد.
بر اساس این گزارش ابراهیم مهری رییس باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی در گفتگویی اختصاصی ضمن تشکر از حمایت های بیدریغ خانم دکتر داداندیش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اعلام کرد: با تایید کمسیون مرکزی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، سه انجمن علمی دانشجویی جدید واحد تهران غرب با عناوین انجمن علمی اقتصاد با استاد راهنمای خانم دکتر کاغذیان، انجمن علمی هنرهای تجسمی و نمایشی با استاد راهنمای دکتر باقری و انجمن معماری داخلی با استاد راهنمای آقای دکتر سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب فعالیت شان را آغاز خواهند کرد.
وی یادآور شد: با توجه به درخواست دانشجویان رشته های بازیگری، نقاشی، معماری داخلی و اقتصاد مقرر شد پس از تایید ریاست محترم واحد، در جهت تاسیس این انجمن ها اقدامات لازم صورت پذیرد. بر همین اساس از فروردین ۱۴۰۰ با تلاش اساتید راهنما و دانشجویان و همچنین همکاری بسیار مناسب حوزه های مختلف از جمله معاونت پژوهش و فناوری، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت توسعه و منابع انسانی، مدیر کل حراست، روسای دانشکده ها، گروه های آموزشی و سایر همکاران، مدارک لازم جهت اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی انجمن های مذکور تکمیل و به کمیسیون مرکزی ارسال گردید و در نهایت با تلاش مجموعه همکاران، مجوز این انجمن ها در تیرماه ۱۴۰۰ صادر شد.
مهری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه این انجمن ها می توانند از مرداد ماه فعالیت های خود را آغاز کنند، در خصوص برنامه های انجمن ها گفت: با توجه به دستور ریاست محترم واحد مبنی بر هم افزایی، برنامه سالیانه اعلامی این انجمن ها به سازمان مرکزی نیز اعلام شد و امید است با انگیزه بالای دانشجویان و حمایت های همیشگی خانم دکتر داداندیش رییس محترم واحد، این انجمن ها به تمام اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب، در خصوص افزایش تعداد انجمن ها با توجه به دستور ریاست محترم واحد، اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۰ با احتساب انجمن های بین رشته ای تعداد انجمن‌ها افزایش پیدا کند و تعداد اعضای باشگاه نیز رشد بسیار مناسبی داشته باشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: امیداست با هم افزایی و استفاده از پتانسیل انجمن ها، حضور مستمر و فعال اساتید محترم مشاور و اعضای باشگاه، شاهد فعالیت های تاثیر گذاری در واحد باشیم.

کلید واژه ها: انجمن علمی انجمن علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان واحد ریاست محترم واحد