پیام تبریک دکتر داداندیش به مناسبت روز کارمند

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۱ کد : ۶۰۷۱
تعداد بازدید:۹۴۹

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در پیامی روز کارمند را به همه همکاران واحد تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسمه تعالی

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

همکاران گرانقدر سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسن (ع)، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم بویژه شهیدان دولت، رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان زحمت کش و متعهد و بویژه همکاران خودم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تبریک عرض نموده و از خدمات و زحمات شما عزیزان در واحد تهران غرب صمیمانه قدردانی می نمایم.

همزمانی هفته دولت و روز کارمند با ایام ماه محرم فرصت مغتنمی است برای ما تا در واقعه عاشورای امام حسین (ع)، یاران باوفایشان، حضرت زینب (س)، خاندان امام حسین (ع) و شهدای کربلا بیشتر تامل کنیم و درس بگیریم.

ما در جایگاه خدمتگزاران جوانان این کشور می توانیم از این واقعه درس توکل، رضا و تسلیم، عمل به تکلیف، اخلاص، ایثار، اخلاق و جوانمردی را بیاموزیم. بیش از یکسال است که جهان درگیر بیماری کرونا شده است. شما عزیزان در واحد تهران غرب با توکل به خدا در تمام این مدت بیش از گذشته تلاش کردید تا خدمت مناسب به دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی ارائه دهید، حتی در سخت ترین شرایط که کشور تعطیل بود همکاران من با از خود گذشتگی و به خطر انداختن جان خود جهت رفع مشکلات دانشجویان در محل کار حاضر شدند و به صورت حضوری و غیر حضوری به تکلیف خود عمل کردند و اینجانب قدردان زحمات تمامی همکارانم در واحد تهران غرب هستم.

همکاران گرامی

از آنجا که کارکنان و اعضاء هیات علمی، دو بازوی اصلی رسیدن به اهداف و توسعه و تعالی دانشگاه هستند به خوبی می توانند با هم افزایی، همفکری، تعامل و همکاری با یکدیگر اتفاقات مثبتی را برای خود و دانشگاه خود رقم بزنند. اگر امروز واحد تهران غرب در نظام رتبه بندی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه سوم ایستاده است بی شک ثمره تلاشها، زحمات و همکاری همه ی همکاران و اساتید در واحد می باشد.

از همه ی شما می خواهم تا با هم افزایی، همکاری و هماهنگی بیشتر این حرکت رو به جلو که چند سالی است در واحد تهران غرب آغاز شده است را همچنان ادامه دهیم تا چابک و پویاتر از گذشته در مسیر پیشرفت حرکت کنیم و فردایمان را بهتر از امروز بسازیم.

در پایان با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان ضمن تبریک مجدد روز کارمند، از همکارانم در واحد تهران غرب کمال سپاسگزاری را دارم و از خداوند منان برایتان شادکامی، سربلندی و توفیق خدمت مسئلت می نمایم.

 

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش روز کارمند