پیام تبریک سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دکتر داداندیش رئیس واحد تهران غرب

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۳ کد : ۶۲۰۸
تعداد بازدید:۱۹۰۵

به گزارش اداره روابط عمومی واحد تهران غرب در آستانه سال تحصیلی جدید، دکتر پروین داداندیش با صدور پیامی شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاهها را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانشجویان عزیز، اساتید فرهیخته و کارکنان پرتلاش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تبریک عرض می کنم.
امسال را نیز همچون سال گذشته متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی آغاز می کنیم. در یک سال و نیمی که از شروع این بیماری می گذرد شاهد تغییر مسیر آموزش در دانشگاهها به آموزش الکترونیکی بوده ایم که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به دلیل دارا بودن اساتید و کارکنان جوان، پویا و خلاق جز اولین واحدهای دانشگاهی بود که در این مسیر قرار گرفت.
لازم می دانم در آغاز سال تحصیلی چند توصیه به شما اساتید و دانشجویان واحد تهران غرب داشته باشم.
پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون پیشرفت و توسعه دانشگاهها و تربیت و پرورش دانشجویان جهت قرار گرفتن در این مسیر و ادامه دادن راه رشد می باشد.
خوشبختانه واحد تهران غرب اولین واحد دانشگاهی بود که با برگزاری دو دوره کارگاه pbl با اعضا هیات علمی و مدعو و جلسات مختلف با گروههای آموزشی به سمت دانشگاه حل مسئله و نوآور و فناور در آموزش حرکت کرده است. من و همکارانم در واحد تهران غرب تلاش کردیم تا با افتتاح سرای نوآوری با محوریت فناوری های آموزشی، شیوه های نوین آموزشی را در سطوح مختلف آموزشی توسعه دهیم.در حوزه ارتباط با صنعت این واحد دانشگاهی در نظر دارد با ایجاد میز کار مشترک در شهرک صنعتی شمس آباد همکاری نزدیکی با صنعت فراهم نموده و امید است بتوانیم در جهت حل مشکلات صنعت و تربیت فارغ التحصیلان ماهر و توانمند اقدام کنیم.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ساختارها و فضاهای مناسبی از جمله مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، مرکز تحقیقات صنعت و سلامت، مرکز رشد، انجمن های علمی دانشجویی فعال، کانونهای فرهنگی دانشجویی فعال، کارآموزی در صنعت و … را برای فعالیت دانشجویان با راهنمایی و هدایت اساتید و همکاران من فراهم کرده است ما در این واحد امیدواریم به جای یک فارغ التحصیل بیکار، کارآفرین، شرکت دانش بنیان یا استارت آپ فارغ التحصیل کنیم. این هدف زمانی محقق خواهد شد که دانشجویان گرامی از بدو ورود به دانشگاه با توجه به علاقه خود با آگاهی و انگیزه در طول تحصیل خود در یکی از این مراکز فعال شوند. پس از شما اساتید فرهیخته و دانشجویان خلاق و نوآور میخواهم با همکاری و هم افزایی و تعامل بیشتر، حضور سازنده و مشارکت فعال در برنامه های دانشگاه داشته باشید. ما از هر ایده و طرح نویی استقبال و حمایت می کنیم.
امیدوارم در سال تحصیلی جدید بتوانیم قدمی در جهت شعار سال دانشگاه آزاد اسلامی"تحول در آموزش حافظه محور به آموزش بستر ساز اشتغال دانش بنیان" برداریم.
با آرزوی سلامتی و بهروزی برای دانشجویان گرامی، اساتید محترم و پرسنل خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

شهریور ۱۴۰۰
دکتر پروین داداندیش
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی پیام سال تحصیلی سال تحصیلی دکتر داداندیش