در واحد تهران غرب برگزار شد:

آیین تجلیل از نشریات برگزیده کشوری چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰ کد : ۶۳۴۳
تعداد بازدید:۱۳۲۷

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، آئین تجلیل از نشریات دانشجویی برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب که در چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «قلم» حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند، با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب؛ دکتر سید حسین پیشگر معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر حیدری، معاون اداری و مالی، دکتر زارع، معاون پژوهش و فناوری و سایر اعضای هیأت رئیسه واحد و دانشجویان برتر نشریات دانشجویی، در روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات پروین اعتصامی ساختمان ستادی واحد تهران غرب برگزار شد.
براساس این گزارش، در بخش گرافیک و صفحه آرایی؛ آرمین شالچیان و محمد تقی تاتاری از نشریه بازیجو به رتبه اول کشوری، در بخش مقالات ادبی؛ ریحانه عرفانی از نشریه روناک، به رتبه چهارم کشوری و در بخش مقالات هنری، الهام مختاری از نشریه روناک به رتبه چهارم کشوری دست یافتند.
همچنین نشریه روناک، در بخش نشریات ادبی؛ مقام دوم کشوری و نشریه امید صنعت، در بخش نشریات تخصصی فنی و مهندسی مقام سوم کشوری را بدست آوردند.
شایان ذکر است در این مراسم ضمن اهدا جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برتر در در چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، از دکتر پیمان بابایی در نشریه بازی جو، دکتر راضیه فولادی سپهر در نشریه روناک و دکتر رامین قاسمی در نشریه امید صنعت؛ بعنوان استادان راهنما و مشاور این نشریات، با اهدا لوح سپاس، قدردانی شد.
گفتنی است در بخش پایانی این مراسم، دکتر پروین داداندیش ضمن تشکر از دانشجویان و اساتید راهنما گفت: بیشتر فعالیت‌ها در واحد تهران غرب دانشجو محور می‌باشد و در بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌ها دانشجویان مشارک دارند و این باعث افتخار ما می‌باشد. یک فضای کار اشتراکی در مجتمع پیامبراعظم (ص) ایجاد کرده‌ایم تا دانشجویان فعال در نشریات، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی بتوانند در آنجا به فعالیت بپردازند. امیدوارم در آینده تعداد رتبه‌های واحد تهران غرب در سطح کشوری بیشتر شود.
رئیس واحد تهران غرب همچنین از دو نفر از دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی خواست تا کانون فارغ التحصیلان واحد تهران غرب را راه اندازی کنند.

کلید واژه ها: واحد واحد تهران واحد تهران غرب نشریات نشریات دانشجویی دکتر تهران تهران غرب غرب نشریه