در واحد تهران غرب برگزار شد:

مراسم تقدیر از روسای دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و مدیریت

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۱ کد : ۶۳۶۶
تعداد بازدید:۸۶۱

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب طی مراسمی که با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب، معاونین، روسای دانشکده ها، اساتید و کارکنان در سالن شیخ بهایی برگزار گردید، از سه رئیس دانشکده علوم انسانی، مدیریت و فنی و مهندسی تقدیر شد.

دکتر پروین داداندیش ضمن برشمردن خصوصیات این روسا گفت: در سخت ترین شرایط ایشان به کمک واحد آمدند و با تلاش و پشتکار شبانه روزی تلاش کردند و یکی از دلایل رشد و پیشرفت واحد تهران غرب را می توان همین تلاشهای ایشان در دانشکده ها بیان کرد. آقای دکتر رمضانی، آقای دکتر عزیزی و آقای دکتر بابایی که هر کدام قبل ازتصدی ریاست دانشکده، در سمتهای مختلفی در واحد خدمت کرده اند از مدیران بسیار خوب و توانمند واحد می باشند. خوشبختانه مدیریت در واحد تهران غرب چرخشی می باشد و هر زمان مدیری جابجا شد باعث رشد خود ایشان شد. اکنون که این اساتید به دلیل انجام فعالیت های علمی جابجا می شوند دانشکده های تحت مدیریتشان در اوج هستند و ضعفی در کارشان دیده نمی شود و امیدوارم در آینده و پس از یک دوره فعالیت علمیشان مجدداً بتوانیم از خدمات ایشان در واحد تهران غرب استفاده کنیم.

گفتنی است در این مراسم دکتر مجتبی محمدی، دکتر فرزین صمصامی و دکتر مریم مصلح به عنوان سرپرستان دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و مدیریت احکام خود را از دکتر داداندیش، رئیس واحد تهران غرب دریافت کردند. همچنین از دکتر امیرهوشنگ رمضانی با عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر عزیزی با عنوان رئیس دانشکده مدیریت و دکتر بابایی باعنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد. متن تقدیر به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

تحقق اهداف یک سازمان، رشد و توسعه آن مستلزم تلاش، همکاری و همبستگی هم ۀ اعضای آن می باشد. بدون تردید روند پیشرفت و اعتلای چشم گیر جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و کسب رتبه ی سوم در نظام رتبه بندی دانشگاههای آزاد اسلامی در سال های اخیر و همچنین تقویت روحیه ی همدلی، پشتکار و هم افزایی در واحد تهران غرب، در پرتو الطاف بی کران الهی، مرهون تلاش های خالصانه همکاران ارزشمندی همچون جنابعالی در اجرای برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای آموزش اثرگذار و رضایت دانشجویان می باشد.

لذا بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند، صادقانه و شبانه روزی جنابعالی در طول مسئولیت ریاست دانشکده صمیمانه تقدیم می دارم و توفیقات روزافزون شما استاد فرهیخته در تمامی مراحل زندگی، خصوصاً پیشبرد اهداف دانشگاه را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب